Охороні двічі довелося зв'язуватися з батьками дітей, які потрапили в скрутну ситуацію, а також викликати поліцію для порушників

Опубліковано: 15.05.2017
Охороні двічі довелося зв'язуватися з батьками дітей, які потрапили в скрутну ситуацію, а також викликати поліцію для порушників

Минулий тиждень видався дуже неспокійним для співробітників охоронної компанії «Архангел».

10 травня на гарячу лінію надійшов дзвінок від пильного жителя. Він помітив чоловіка в капюшоні, який розглядав і фотографував новий автомобіль, припаркований біля будинку на гостьовій стоянці. Патруль охорони негайно попрямував до вказаного місця, проте підозрілого чоловіка вже не виявив. Проте, співробітники охорони зв'язалися з власником авто, номер якого був в базі, і повідомили про ситуацію. В результаті власник машини переставив її в паркінг. Охоронна компанія «Архангел» нагадує мешканцям про необхідність залишати держномери машин в базі, щоб можна було оперативно зв'язатися з власником.

11 травня патруль помітив, що поновилися будівельні роботи на газоні біля 16 будинку, і викликав поліцію. Правоохоронці перевірили у господарів квартири дозвільні документи, після чого поїхали.

12 травня на гарячу лінію надійшов дзвінок від мешканців 4 корпусу. Вони помітили в будинку навпроти дитину на балконі, яка не могла потрапити до квартири. Охорона з'ясувала номер квартири і зателефонувала господарям. Виявилося, батько вийшов зі своєю дитиною на балкон і забув її там, закривши двері.

13 травня охорона допомогла ще одній дитині. Хлопчик повернувся зі школи додому, однак виявилося, що його батьки поїхали, а квартира зачинена. Ключів у нього не було. Дитина пішла на пост охорони. Співробітники спробували зв'язатися з батьками, однак їх мобільні телефони виявилися вимкненими. Хлопчик перебував на КПП, поки його не помітила сусідка і не забрала до себе. Пізніше повернулися і батьки дитини.

В ніч з 13 на 14 травня стурбовані мешканці помітили дівчину на балконі 3 корпусу, яка збиралася стрибнути. Підоспілі співробітники охорони разом з мешканцями вчасно втрутилися в ситуацію і зняли дівчину з балкона. На місці також була поліція і швидка.

На вихідних патруль охорони виявляв кілька компаній, які вживали спиртне, сидячи в центральному сквері. Однак після звернення охорони продовжували відпочинок вже не в громадському місці. Конфліктних ситуацій вдалося уникнути.

Тричі охорона викликала поліцію через неправильно припарковані автомобілі. Номери машин не значилися в базі мешканців комплексу, тому зв'язатися з власниками можна було тільки за допомогою поліцейських.

 

 

Новини

ℹ️Шановні мешканці!
ℹ️Шановні мешканці!

Ми прагнемо утримувати наш житловий комплекс на якісному рівні — чистота дворів, справна техніка, охайні під’їзди, безперебійна робота інженерних систем, безпека та порядок. Усе це забезпечує велика команда людей, яка щодня дбає про комфорт мешканців.

За останній час ситуація на ринку праці, вартості матеріалів і послуг суттєво змінилася.
-  Середня ринкова заробітна плата технічного персоналу зросла до 20% у 2024-2025 роках, збільшився обсяг податків (військовий збір тощо).
-  Продовжує зростання вартість матеріалів внаслідок інфляції (112% у 2024 р.) та вартість послуг підрядних організацій. 

Для того, щоб зберегти якість послуг, а також залишатися конкурентним роботодавцем на ринку і не втрачати персонал, ми змушені переглянути розмір внеску на утримання будинку і прибудинкової території:

▶️Для всіх квартир вище 1 поверху розмір оплати за місяць становить: 22,96 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 22,12 грн/м2
▶️Для квартир 1 поверху розмір оплати за місяць становить – 20,93 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 20,17 грн/м2
⁠Також 
▶️Вартість обслуговування домофонної системи становитиме 40 грн/міс. Ця сума не змінювалась з початку експлуатації будинків, тоді як у більшості ЖК Києва вона  становить 50–70 грн.

▶️⁠Вартість послуг охорони змінюється до 297 грн/міс. Це обумовлено гострою необхідністю підвищення заробітної плати співробітникам охоронної компанії, які забезпечують цілодобову безпеку комплексу.

Таке рішення не ухвалювалось поспіхом — ми проаналізували ситуацію та намагалися максимально зберегти баланс між якістю сервісу й фінансовим навантаженням на мешканців.

Оновлена вартість буде відображена в квитанціях, які ви отримаєте в липні 2025 року.

Завантажте наш додаток