FAQ (часті питання)

                                                         FAQ (Часті питання)

1. Де взяти логін і пароль для авторизації на сайті і в мобільному додатку?

При укладанні договору з керуючою компанією ви вказуєте свій e-mail. На цю адресу будуть надсилатися квитанції і важлива інформація. Також за допомогою цього e-mail ви проходите авторизацію в особистому кабінеті і використовуєте в якості логіна. Щоб призначити пароль, необхідно на сайті https://comfort-town.com.ua натиснути Увійти, щоб вибрати Забули пароль.

Вкажіть ваш e-mail, на цю адресу буде висланий лист з посиланням на встановлення пароля. Оберіть пароль і підтвердіть його. Пароль повинен бути не менше 8 символів.

Якщо ви вносите кілька адрес електронної пошти, вкажіть адміністратору, яка буде основною. За допомогою цієї пошти ви зможете призначати пароль і використовувати її в якості логіна. У кожного власника повинна бути індивідуальна електронна пошта!

Також для авторизації підходять старі логіни і паролі, які вказувалися в квитанції на оплату послуг ТОВ «Комфорт-Таун».

2. Чи підходить цей логін і пароль для мобільного застосування і для сайту?

Так, цей логін і пароль використовується як для авторизації на сайті, так і для авторизації в мобільному додатку.

3. За яким логіном входити в ЖКГ +?

Тільки по тому логіну та паролю, який був зазначений в квитанції. Якщо ви вирішите змінити ваш старий пароль, то він буде дійсний тільки для сайту https://comfort-town.com.ua і мобільного застосування. Пароль до сайту ЖКГ + не змінюється.

4. У мене кілька квартир. Який пароль використовувати (для старого формату логінів-паролів)??

Тепер вхід на сайт https://comfort-town.com.ua і в мобільний додаток можливий тільки по одному логіну та паролю. Він вибирався автоматично з усіх логінів до приміщень, які у вас у власності. Логін ми повідомляли вам в листі додатково. Пароль до нього вказано у вашій квитанції.

5. Хочу змінити пароль. Як це зробити?

Після авторизації на сайті зайдіть в розділ Мій аккаунт. Виберіть функцію змінити пароль.

Якщо ви не пам'ятаєте свій пароль і не можете авторизуватися на сайті, зайдіть на сайт, натисніть Увійти, скористайтеся функцією Забули пароль? Вкажіть e-mail, на який вам приходять квитанції, і яку ви вказали в керуючої компанії. Дотримуйтесь інструкції, які прийдуть вам на пошту. Змінити або нагадати пароль в мобільному додатку буде доступно в наступних оновленнях програми.

6. Якщо забули пароль (логін і пароль). Що робити?

Якщо ви забули і логін, і пароль, скористайтеся функцією Забули пароль? Вкажіть e-mail, на який вам приходять квитанції, і яку ви вказали в керуючої компанії. Дотримуйтесь інструкції, які прийдуть вам на пошту. Після авторизації на сайті подивіться свій логін в особистому кабінеті (він вказаний під вашим ПІБ в форматі kt12345).

7. Якщо у мене вказано в особистому кабінеті кілька поштових скриньок? Який ящик вказувати при зміні пароля (або в разі, якщо він загублений)?

Основна пошта для зміни пароля обиралася системою автоматично. Визначити її можна методом підбору. Уточніть у адміністратора, яка з ваших електронних адрес, є основною. При необхідності адміністратор змінить вашу основну пошту.

8. Чи є вимоги до нового паролю?

Новий пароль повинен бути не менше 8 символів.

9. Хто бачить новий пароль?

Новий пароль, призначений вами, знаєте тільки ви. Співробітникам КК він недоступний. Тому в разі втрати пароля скористайтеся посиланням Забули пароль? на сайті https://comfort-town.com.ua

10. Як отримує доступ до сайту і мобільному додатку новий клієнт?

Для того, щоб новому клієнтові (у якого ще не було власності в КТ) пройти авторизацію на сайті і в мобільному додатку, досить скористатися посиланням Забули пароль на сайті (за умови, що email, який використовується, був внесений в базу КК).

11 Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?

Для того, щоб орендар зміг користуватися сайтом і мобільним додатком, необхідно, щоб власник квартири вніс його дані на сайті в розділі орендар і обов'язково вказав діючу електронну пошту (для авторизації) і номери мобільних телефонів (для екстрених дзвінків на охорону - інакше орендар не зможе додзвонитися). Після того, як пошта орендаря внесена, орендарю необхідно скористатися функцією Забули пароль? на сайті https://comfort-town.com.ua і створити свій пароль (не менше 8 символів), підтвердити його. Для подальших входів в мобільний додаток або на сайт використовувати в якості логіна електронну пошту, і пароль, який створили раніше.

Новини

Поведінка у ліфті під час пандемії коронавірусу
Поведінка у ліфті під час пандемії коронавірусу

Жителям багатоквартирних будинків під час карантину слід уникати скупчень людей у ліфтах та під’їздах.

Заходи безпеки у ЖК "Комфорт Таун"
Заходи безпеки у ЖК "Комфорт Таун"

Під час карантину керуюча компанія продовжує дезінфекцію вхідних груп, кабін ліфтів, місць загального користування. Обробляються хвіртки і місця збору сміття, сміттєві баки.

Завантажте наш додаток