FAQ (часті питання)

1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?

2. Як я можу надалі заходити в особистий кабінет?

3. Як мені увійти в мобільний додаток?

4. Я не можу авторизуватися за електронною адресою. Поширені причини:

5. Я не пам’ятаю електронну адресу, яку надав(ла) при укладенні договору з керуючою компанією. Що робити?

6. Я втратив(ла) доступ до пошти, яку вказував(ла) при укладенні договору з керуючою компанією? Як можна змінити пошту?

7. Хочу змінити пароль. Як це зробити?

8. Хто бачить новий пароль?

9. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?

 

1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?

Якщо ви авторизуєтеся вперше, це необхідно робити виключно на сайті: https://comfort-town.com.ua/ 

Логін 

  • Адреса електронної пошти, яку ви надали при укладенні договору з керуючою компанією - це логін для входу в особистий кабінет.

Пароль

  • Для встановлення паролю необхідно натиснути “Забули пароль”, ввести електронну адресу (яку ви надали при укладенні договору). На пошту прийде форма для встановлення паролю.

Увага! Пароль має бути не менше 8 символів.

 

Нижче наведена детальна інструкція:

1.1. Для авторизації натисніть вхід.

 

1.2 Натисніть кнопку: Забули пароль?

 

1.3 Відкриється форма Скинути пароль. Впишіть в поле “E-Mail адреса” електронну адресу, яку ви надали керуючій компанії “Комфорт-Таун” при укладанні договору, і натисніть “Надіслати посилання для скидання паролю”. 

 

1.4 На вказану електрону адресу прийде форма для встановлення паролю. Натисніть кнопку “Скинути пароль”.

1.5 У форму впишіть електронну адресу (яку ви надали керуючій компанії при укладенні договору), пароль, підтвердіть пароль

Увага! Пароль має бути не менше 8 символів.

Тепер ви можете заходити в особистий кабінет.

 

2. Як я можу надалі заходити в особистий кабінет?

Заходити в особистий кабінет можна, як через сайт, так і через мобільний додаток. Вхід може здійснюватись по електронній адресі або логіну, який вказаний в програмі біля вашого ПІБ.

 

3. Як мені увійти в мобільний додаток?

Завантажте мобільний додаток.

Логін (Ім'я користувача) та Пароль - для застосунку ті самі, що й для входу на сайт.

Увага! Якщо ви авторизуєтеся вперше - це необхідно робити тільки на сайті.

 

4. Я не можу авторизуватися за електронною адресою. Поширені причини:

 

  • При укладенні договору з керуючою компанією ви вказали декілька поштових скриньок. Електронна адреса, яка використовується у якості логіну, була обрана автоматично. В цьому випадку, увійти ви можете методом підбору.
  • Електронна адреса, на яку мені приходять квитанції не підходить? Квитанції надсилаються на усі електронні адреси, надані власником. Проте логіном виступає тільки одна з них.
  • Перевірте, чи не введено окремі літери електронної пошти - кирилицею (російська/українська мова).

 

5. Я не пам’ятаю електронну адресу, яку надав(ла) при укладенні договору з керуючою компанією. Що робити?

У випадку, якщо жодна з електронних адрес, на які приходять квитанції, не підходить для авторизації, зверніться у службу технічної підтримки: support@comfort-town.com.ua

У листі вкажіть:

  • Ім’я, прізвище власника який укладав договір з керуючою компанією. 
  • Номер приміщення. 
  • Фотографія документів, що підтверджують особу власника (це необхідно для убезпечення персональних даних).

Технічна підтримка надішле вам електронну адресу, яка вказана основною і являється логіном для входу в особистий кабінет.

 

6. Я втратив(ла) доступ до пошти, яку вказував(ла) при укладенні договору з керуючою компанією? Як можна змінити пошту?

Для зміни пошти зверніться у службу підтримки: support@comfort-town.com.ua.

У темі листа вкажіть “Зміна основної електронної пошти”.

У листі зазначте:

  • Адресу пошти, яку ви б хотіли зробити своїм логіном.
  • Ім’я, прізвище власника помешкання який укладав договір з керуючою компанією. 
  • Номер приміщення. 
  • Фотографія документів, що підтверджують особу.

 

7. Хочу змінити пароль. Як це зробити?

Після авторизації на сайті зайдіть в розділ Мій акаунт. Виберіть функцію змінити пароль.

 

8. Хто бачить новий пароль?

Ваш пароль знаєте тільки ви. Співробітники керуючої компанії “Комфорт-Таун” не мають доступу до інформації про ваш пароль.

 

9. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?

Кожен власник може зареєструвати орендаря, та надати йому доступ до особистого кабінету. Після реєстрації - орендар зможе користуватися сайтом та додатком під власним обліковим записом.  

Орендар не має доступу до інформації орендодавця.

Для регістрації орендаря необхідно авторизуватися на сайті, та в боковому меню обрати розділ Орендарі. Після цього натиснути кнопку Додати.

Обов'язково заповніть поля:

Якщо ви хочете, щоб Орендар отримував квитанції - вствновіть відмітку /галочка/ “Квитанції”

Післяе заповнення картки натисніть кнопку Зберегти і вийти.

Після регістрації орендаря, йому необхідно авторизуватися (див. питання 1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?

Новини

На території ЖК «Комфорт Таун» відкрився новий паркінг
На території ЖК «Комфорт Таун» відкрився новий паркінг

Наземний 5-тирівневий паркінг по вул. Березневій, 12г. розрахований на 300 місць для авто. 

Звіт охорони за вересень 2021 року
Звіт охорони за вересень 2021 року

За вересень 2021 року надійшло 156 звернень на охорону від мешканців ЖК Комфорт Таун.

Завантажте наш додаток