FAQ (часті питання)

                                                         FAQ (Часті питання)

1. Де взяти логін і пароль для авторизації на сайті і в мобільному додатку?

При укладанні договору з керуючою компанією ви вказуєте свій e-mail. На цю адресу будуть надсилатися квитанції і важлива інформація. Також за допомогою цього e-mail ви проходите авторизацію в особистому кабінеті і використовуєте в якості логіна. Щоб призначити пароль, необхідно на сайті https://comfort-town.com.ua натиснути Увійти, щоб вибрати Забули пароль.

Вкажіть ваш e-mail, на цю адресу буде висланий лист з посиланням на встановлення пароля. Оберіть пароль і підтвердіть його. Пароль повинен бути не менше 8 символів.

Якщо ви вносите кілька адрес електронної пошти, вкажіть адміністратору, яка буде основною. За допомогою цієї пошти ви зможете призначати пароль і використовувати її в якості логіна. У кожного власника повинна бути індивідуальна електронна пошта!

Також для авторизації підходять старі логіни і паролі, які вказувалися в квитанції на оплату послуг ТОВ «Комфорт-Таун».

2. Чи підходить цей логін і пароль для мобільного застосування і для сайту?

Так, цей логін і пароль використовується як для авторизації на сайті, так і для авторизації в мобільному додатку.

3. За яким логіном входити в ЖКГ +?

Тільки по тому логіну та паролю, який був зазначений в квитанції. Якщо ви вирішите змінити ваш старий пароль, то він буде дійсний тільки для сайту https://comfort-town.com.ua і мобільного застосування. Пароль до сайту ЖКГ + не змінюється.

4. У мене кілька квартир. Який пароль використовувати (для старого формату логінів-паролів)??

Тепер вхід на сайт https://comfort-town.com.ua і в мобільний додаток можливий тільки по одному логіну та паролю. Він вибирався автоматично з усіх логінів до приміщень, які у вас у власності. Логін ми повідомляли вам в листі додатково. Пароль до нього вказано у вашій квитанції.

5. Хочу змінити пароль. Як це зробити?

Після авторизації на сайті зайдіть в розділ Мій аккаунт. Виберіть функцію змінити пароль.

Якщо ви не пам'ятаєте свій пароль і не можете авторизуватися на сайті, зайдіть на сайт, натисніть Увійти, скористайтеся функцією Забули пароль? Вкажіть e-mail, на який вам приходять квитанції, і яку ви вказали в керуючої компанії. Дотримуйтесь інструкції, які прийдуть вам на пошту. Змінити або нагадати пароль в мобільному додатку буде доступно в наступних оновленнях програми.

6. Якщо забули пароль (логін і пароль). Що робити?

Якщо ви забули і логін, і пароль, скористайтеся функцією Забули пароль? Вкажіть e-mail, на який вам приходять квитанції, і яку ви вказали в керуючої компанії. Дотримуйтесь інструкції, які прийдуть вам на пошту. Після авторизації на сайті подивіться свій логін в особистому кабінеті (він вказаний під вашим ПІБ в форматі kt12345).

7. Якщо у мене вказано в особистому кабінеті кілька поштових скриньок? Який ящик вказувати при зміні пароля (або в разі, якщо він загублений)?

Основна пошта для зміни пароля обиралася системою автоматично. Визначити її можна методом підбору. Уточніть у адміністратора, яка з ваших електронних адрес, є основною. При необхідності адміністратор змінить вашу основну пошту.

8. Чи є вимоги до нового паролю?

Новий пароль повинен бути не менше 8 символів.

9. Хто бачить новий пароль?

Новий пароль, призначений вами, знаєте тільки ви. Співробітникам КК він недоступний. Тому в разі втрати пароля скористайтеся посиланням Забули пароль? на сайті https://comfort-town.com.ua

10. Як отримує доступ до сайту і мобільному додатку новий клієнт?

Для того, щоб новому клієнтові (у якого ще не було власності в КТ) пройти авторизацію на сайті і в мобільному додатку, досить скористатися посиланням Забули пароль на сайті (за умови, що email, який використовується, був внесений в базу КК).

11 Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?

За однією квартирою може бути закріплений лише один орендар. Для того, щоб орендар зміг користуватися сайтом і мобільним додатком, необхідно, щоб власник квартири вніс його дані на сайті в розділі орендар і обов'язково вказав діючу електронну пошту (для авторизації) і номери мобільних телефонів (для екстрених дзвінків на охорону - інакше орендар не зможе додзвонитися). Персональні данні власника (електронну пошту, номери телефонів, авто, інші приміщення) орендар бачити не може. Після того, як пошта орендаря внесена, орендарю необхідно скористатися функцією Забули пароль? на сайті https://comfort-town.com.ua і створити свій пароль (не менше 8 символів), підтвердити його. Для подальших входів в мобільний додаток або на сайт використовувати в якості логіна електронну пошту, і пароль, який створили раніше.

Новини

Новорічні свята. Звіт охорони

Новорічні свята в «Комфорт Тауні» пройшли насичено. Охорона допомогла врегулювати кілька конфліктних ситуацій, відшукати загублених дітей і вгамувати галасливі компанії.

Звіт охорони 7.12.20
Звіт охорони 7.12.20

27.11
О 22.30 надійшов виклик з КПП №1 - молода людина в стані алкогольного сп'яніння намагалася пройти на територію без ключів і заявки. Співробітники охорони вивели його з комплексу, але на цьому конфлікт не було вичерпано - чоловік мав претензії до охорони, на місце була викликана поліція. Однак в ході розмови з правоохоронцями ситуацію вдалося вирішити.

Завантажте наш додаток