FAQ (часті питання)

                                                         FAQ (Часті питання)

1. Де взяти логін і пароль для авторизації на сайті і в мобільному додатку?

Для авторизації підходить ваш логін і пароль, вказаний у квитанції на оплату послуг ТОВ «Комфорт-Таун».

2. Чи підходить цей логін і пароль для мобільного застосування і для сайту?

Так, цей логін і пароль використовується як для авторизації на сайті, так і для авторизації в мобільному додатку.

3. За яким логіном входити в ЖКГ +?

Тільки по тому логіну та паролю, який вказаний у квитанції. Якщо ви вирішите змінити ваш пароль, то він буде дійсний тільки для сайту https://comfort-town.com.ua і мобільного застосування. Пароль до сайту ЖКГ + не змінюється.

4. У мене кілька квартир. Який пароль використовувати?

Тепер вхід на сайт https://comfort-town.com.ua і в мобільний додаток можливий тільки по одному логіну та паролю. Він вибирався автоматично з усіх логінів до приміщень, які у вас у власності. Логін ми повідомляли вам в листі додатково. Пароль до нього вказано у вашій квитанції.

5. Хочу змінити пароль. Як це зробити?

Після авторизації на сайті зайдіть в розділ Мій аккаунт. Виберіть функцію змінити пароль.

Якщо ви не пам'ятаєте свій пароль і не можете авторизуватися на сайті, зайдіть на сайт, натисніть Увійти, скористайтеся функцією Забули пароль? Вкажіть e-mail, на який вам приходять квитанції, і яку ви вказали в керуючої компанії. Дотримуйтесь інструкції, які прийдуть вам на пошту. Змінити або нагадати пароль в мобільному додатку буде доступно в наступних оновленнях програми.

6. Якщо забули пароль (логін і пароль). Що робити?

Якщо ви забули і логін, і пароль, скористайтеся функцією Забули пароль? Вкажіть e-mail, на який вам приходять квитанції, і яку ви вказали в керуючої компанії. Дотримуйтесь інструкції, які прийдуть вам на пошту. Після авторизації на сайті подивіться свій логін в особистому кабінеті (він вказаний під вашим ПІБ в форматі kt12345).

7. Якщо у мене вказано в особистому кабінеті кілька поштових скриньок? Який ящик вказувати при зміні пароля (або в разі, якщо він загублений)?

Основна пошта для зміни пароля вибиралася системою автоматично. Визначити її можна методом підбору.

8. Чи є вимоги до нового паролю?

Новий пароль повинен бути не менше 8 символів.

 

9. Хто бачить новий пароль?

Новий пароль, призначений вами, знаєте тільки ви. Співробітникам КК він недоступний. Тому в разі втрати пароля скористайтеся посиланням Забули пароль? на сайті https://comfort-town.com.ua

10. Як отримує доступ до сайту і мобільному додатку новий клієнт?

Для того, щоб новому клієнтові (у якого ще не було власності в КТ) пройти авторизацію на сайті і в мобільному додатку, досить скористатися посиланням Забули пароль на сайті (за умови, що email, який використовується, був внесений в базу КК).

11 Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?

Для того, щоб орендар зміг користуватися сайтом і мобільним додатком, необхідно, щоб власник квартири вніс його дані на сайті в розділі орендар і обов'язково вказав діючу електронну пошту (для авторизації) і номери мобільних телефонів (для екстрених дзвінків на охорону - інакше орендар не зможе додзвонитися). Після того, як пошта орендаря внесена, орендарю необхідно скористатися функцією Забули пароль? на сайті https://comfort-town.com.ua і створити свій пароль (не менше 8 символів), підтвердити його. Для подальших входів в мобільний додаток або на сайт використовувати в якості логіна електронну пошту, і пароль, який створили раніше.

Новини

Охорона затримала трьох громадян Албанії за напад
Охорона затримала трьох громадян Албанії за напад

11 жовтня близько 2.45 ночі троє чоловіків східної зовнішності напали на чоловіка і жінку на території ЖК «Комфорт Таун» біля 2 корпусу. Охоронець на КПП №1 викликав черговий патруль і застосував до нападників газовий балончик.

Інформація ilaya Family

Шановні жителі ЖК «Комфорт Таун»!

На прохання медичного центру «ilaya Family» висилаємо вам наступну інформацію: