Охороні двічі довелося зв'язуватися з батьками дітей, які потрапили в скрутну ситуацію, а також викликати поліцію для порушників
Минулий тиждень видався дуже неспокійним для співробітників охоронної компанії «Архангел».
10 травня на гарячу лінію надійшов дзвінок від пильного жителя. Він помітив чоловіка в капюшоні, який розглядав і фотографував новий автомобіль, припаркований біля будинку на гостьовій стоянці. Патруль охорони негайно попрямував до вказаного місця, проте підозрілого чоловіка вже не виявив. Проте, співробітники охорони зв'язалися з власником авто, номер якого був в базі, і повідомили про ситуацію. В результаті власник машини переставив її в паркінг. Охоронна компанія «Архангел» нагадує мешканцям про необхідність залишати держномери машин в базі, щоб можна було оперативно зв'язатися з власником.
11 травня патруль помітив, що поновилися будівельні роботи на газоні біля 16 будинку, і викликав поліцію. Правоохоронці перевірили у господарів квартири дозвільні документи, після чого поїхали.
12 травня на гарячу лінію надійшов дзвінок від мешканців 4 корпусу. Вони помітили в будинку навпроти дитину на балконі, яка не могла потрапити до квартири. Охорона з'ясувала номер квартири і зателефонувала господарям. Виявилося, батько вийшов зі своєю дитиною на балкон і забув її там, закривши двері.
13 травня охорона допомогла ще одній дитині. Хлопчик повернувся зі школи додому, однак виявилося, що його батьки поїхали, а квартира зачинена. Ключів у нього не було. Дитина пішла на пост охорони. Співробітники спробували зв'язатися з батьками, однак їх мобільні телефони виявилися вимкненими. Хлопчик перебував на КПП, поки його не помітила сусідка і не забрала до себе. Пізніше повернулися і батьки дитини.
В ніч з 13 на 14 травня стурбовані мешканці помітили дівчину на балконі 3 корпусу, яка збиралася стрибнути. Підоспілі співробітники охорони разом з мешканцями вчасно втрутилися в ситуацію і зняли дівчину з балкона. На місці також була поліція і швидка.
На вихідних патруль охорони виявляв кілька компаній, які вживали спиртне, сидячи в центральному сквері. Однак після звернення охорони продовжували відпочинок вже не в громадському місці. Конфліктних ситуацій вдалося уникнути.
Тричі охорона викликала поліцію через неправильно припарковані автомобілі. Номери машин не значилися в базі мешканців комплексу, тому зв'язатися з власниками можна було тільки за допомогою поліцейських.
Новини
Повідомлення про коригування вартості обслуговування (електроенергія для ліфтів та МЗК)
Шановні власники квартир та мешканці ЖК Комфорт Таун!
Згідно з Постановою КМУ №544 від 30.05.2023 року тариф на електричну енергію в Україні з 01.06.2023 року збільшується більш ніж на 57% до 2,64 грн/кВт (посилання на сайт Кабінету міністрів України: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-5-chervnia-2019-r-s455-300523
Внаслідок цих змін керуюча компанія змушена здійснити коригування вартості обслуговування, починаючи з 01.06.2023 року.
Звертаємо увагу, що в структурі послуг коригуються тільки витрати на електроенергію для ліфтів та місць загального користування.
Інші складові витрат на обслуговування залишаються без змін!
Таким чином:
Для всіх квартир вище 1 поверху розмір оплати за місяць становить: 13,70 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 13,20 грн/м2
Для квартир 1 поверху розмір оплати за місяць становить - 12,33 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 11,88 грн/м2
Нагадуємо, що керуюча компанія не є органом, що призначає та/або встановлює вартість електроенергії.
Ми розуміємо, що подорожчання послуг може бути обтяжливим для мешканців, водночас, враховуючи збільшення тарифу на електроенергію, ми вимушені змінити розмір вартості обслуговування, щоб і надалі забезпечувати якісне надання послуг.
Дякуємо вам за розуміння.
З повагою,
Команда ТОВ «Комфорт-Таун»