Експлуатація домофонів
У ЖК «Комфорт Таун» в обслуговуванні керуючої компанії 136 домофонів, встановлених біля входу в під'їзд, і понад 5 тисяч трубок домофонів в квартирах жителів.
Також на виходах з під'їздів у двір стоять контролери ключів. Це обладнання в ході експлуатації періодично виходить з ладу. Але, на жаль, головною причиною поломок є не знос, а неправильна експлуатація приладів.
Щодня в середньому надходить близько 40 заявок по ремонту та заміни обладнання.
Найпоширеніша причина поломки - неправильна повторна установка домофона мешканцями або працівниками, які виконують ремонт в квартирах. Монтаж пристрою потрібно узгоджувати з фахівцями керуючої компанії. Тоді вдасться уникнути основних причин поломок обладнання, які впливають як на роботу окремого домофона, так і домофонної мережі всієї секції. Такі збої відбуваються, наприклад, якщо при підключенні трубки домофона міняють місцями контакти. Або якщо в ході оздоблювальних робіт кабель заштукатурити. Знайти проблемну квартиру в такому випадку досить важко. Поки ведеться ремонт, і хазяїва не житимуть в своїх квартирах, у співробітників керуючої компанії немає доступу до домофону для усунення несправностей.
Ще однією розповсюдженою причиною некоректної роботи домофона є підключення мешканцями до системи додаткового обладнання. Пристрої відеоспостереження, трубки домофонів іншої моделі через свою невідповідність до вже встановлених приладів можуть вивести їх з ладу. Останній подібний випадок призвів до того, що жителі всього під'їзду залишилися без зв'язку через те, що домофонна система згоріла. У деяких квартирах господарі відзначили, що адаптери видеодомофонів перегорали з різким гучним звуком. Фахівці кажуть, що через неправильне підключення на систему було подано додаткову напругу, це і призвело до таких серйозних наслідків.
Також має місце навмисне псування домофонів. Магніти заклеюють ізоляційною стрічкою, жуйками, іншими предметами, заливають клеєм. Іноді це витівки дітей, іноді - спосіб навмисно тримати двері незамкненими. Так часто діють будівельники. Тому до моменту, коли мешканці заселяються в будинок, домофонна система вже потребує ремонту.
Щоб домофони працювали коректно, важливо дотримуватися наступних рекомендацій:
- При проведенні ремонтних робіт в квартирі, під час яких потрібні демонтаж і подальша установка трубки домофона, необхідно звертатися до фахівців керуючої компанії «Комфорт-Таун»;
- Не підключати додаткове обладнання до домофонної системи без узгодження з керуючою компанією;
- Проявляти свідомість і звертати увагу на установку сусідами додаткового обладнання (відеоспостереження). Підключення до домомфонной системі можливо тільки після узгодження з керуючою компанією.
Новини
Повідомлення про коригування вартості обслуговування (електроенергія для ліфтів та МЗК)
Шановні власники квартир та мешканці ЖК Комфорт Таун!
Згідно з Постановою КМУ №544 від 30.05.2023 року тариф на електричну енергію в Україні з 01.06.2023 року збільшується більш ніж на 57% до 2,64 грн/кВт (посилання на сайт Кабінету міністрів України: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-5-chervnia-2019-r-s455-300523
Внаслідок цих змін керуюча компанія змушена здійснити коригування вартості обслуговування, починаючи з 01.06.2023 року.
Звертаємо увагу, що в структурі послуг коригуються тільки витрати на електроенергію для ліфтів та місць загального користування.
Інші складові витрат на обслуговування залишаються без змін!
Таким чином:
Для всіх квартир вище 1 поверху розмір оплати за місяць становить: 13,70 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 13,20 грн/м2
Для квартир 1 поверху розмір оплати за місяць становить - 12,33 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 11,88 грн/м2
Нагадуємо, що керуюча компанія не є органом, що призначає та/або встановлює вартість електроенергії.
Ми розуміємо, що подорожчання послуг може бути обтяжливим для мешканців, водночас, враховуючи збільшення тарифу на електроенергію, ми вимушені змінити розмір вартості обслуговування, щоб і надалі забезпечувати якісне надання послуг.
Дякуємо вам за розуміння.
З повагою,
Команда ТОВ «Комфорт-Таун»