Експлуатація домофонів

Опубліковано: 17.01.2017
Експлуатація домофонів

У ЖК «Комфорт Таун» в обслуговуванні керуючої компанії 136 домофонів, встановлених біля входу в під'їзд, і понад 5 тисяч трубок домофонів в квартирах жителів.

Також на виходах з під'їздів у двір стоять контролери ключів. Це обладнання в ході експлуатації періодично виходить з ладу. Але, на жаль, головною причиною поломок є не знос, а неправильна експлуатація приладів.

Щодня в середньому надходить близько 40 заявок по ремонту та заміни обладнання.

Найпоширеніша причина поломки - неправильна повторна установка домофона мешканцями або працівниками, які виконують ремонт в квартирах. Монтаж пристрою потрібно узгоджувати з фахівцями керуючої компанії. Тоді вдасться уникнути основних причин поломок обладнання, які впливають як на роботу окремого домофона, так і домофонної мережі всієї секції. Такі збої відбуваються, наприклад, якщо при підключенні трубки домофона міняють місцями контакти. Або якщо в ході оздоблювальних робіт кабель заштукатурити. Знайти проблемну квартиру в такому випадку досить важко. Поки ведеться ремонт, і хазяїва не житимуть в своїх квартирах, у співробітників керуючої компанії немає доступу до домофону для усунення несправностей.

Ще однією розповсюдженою причиною некоректної роботи домофона є підключення мешканцями до системи додаткового обладнання. Пристрої відеоспостереження, трубки домофонів іншої моделі через свою невідповідність до вже встановлених приладів можуть вивести їх з ладу. Останній подібний випадок призвів до того, що жителі всього під'їзду залишилися без зв'язку через те, що домофонна система згоріла. У деяких квартирах господарі відзначили, що адаптери видеодомофонів перегорали з різким гучним звуком. Фахівці кажуть, що через неправильне підключення на систему було подано додаткову напругу, це і призвело до таких серйозних наслідків.

Також має місце навмисне псування домофонів. Магніти заклеюють ізоляційною стрічкою, жуйками, іншими предметами, заливають клеєм. Іноді це витівки дітей, іноді - спосіб навмисно тримати двері незамкненими. Так часто діють будівельники. Тому до моменту, коли мешканці заселяються в будинок, домофонна система вже потребує ремонту.

Щоб домофони працювали коректно, важливо дотримуватися наступних рекомендацій:

- При проведенні ремонтних робіт в квартирі, під час яких потрібні демонтаж і подальша установка трубки домофона, необхідно звертатися до фахівців керуючої компанії «Комфорт-Таун»;

- Не підключати додаткове обладнання до домофонної системи без узгодження з керуючою компанією;

- Проявляти свідомість і звертати увагу на установку сусідами додаткового обладнання (відеоспостереження). Підключення до домомфонной системі можливо тільки після узгодження з керуючою компанією.

 

 

Новини

Повідомлення про коригування вартості обслуговування (електроенергія для ліфтів та МЗК)
Повідомлення про коригування вартості обслуговування (електроенергія для ліфтів та МЗК)

Шановні власники квартир та мешканці ЖК Комфорт Таун!
 
Згідно з Постановою КМУ №544 від 30.05.2023 року тариф на електричну енергію в Україні з 01.06.2023 року збільшується більш ніж на 57% до 2,64 грн/кВт (посилання на сайт Кабінету міністрів України:
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-5-chervnia-2019-r-s455-300523
 
Внаслідок цих змін керуюча компанія змушена здійснити коригування вартості обслуговування, починаючи з 01.06.2023 року.
 
Звертаємо увагу, що в структурі послуг коригуються тільки витрати на електроенергію для ліфтів та місць загального користування.
 
Інші складові витрат на обслуговування залишаються без змін!
 
Таким чином:
Для всіх квартир вище 1 поверху розмір оплати за місяць становить: 13,70 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 13,20 грн/м2
 
Для квартир 1 поверху розмір оплати за місяць становить - 12,33 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 11,88 грн/м2
 
Нагадуємо, що керуюча компанія не є органом, що призначає та/або встановлює вартість електроенергії. 
 
Ми розуміємо, що подорожчання послуг може бути обтяжливим для мешканців, водночас, враховуючи збільшення тарифу на електроенергію, ми вимушені змінити розмір вартості обслуговування, щоб і надалі забезпечувати якісне надання послуг.
 
Дякуємо вам за розуміння.
 
З повагою,
Команда ТОВ «Комфорт-Таун»

Завантажте наш додаток