Прибирати з душею і на совість. Прибиральниці керуючої компанії "Комфорт-Таун" - про свою роботу, комплекс та його жителів

Опубліковано: 26.04.2017
Прибирати з душею і на совість. Прибиральниці керуючої компанії "Комфорт-Таун" - про свою роботу, комплекс та його жителів

Щоб було чисто, як вдома. З такою думкою до своєї справи підходять прибиральниці керуючої компанії «Комфорт-Таун».

За кожною робітницею закріплена чимала територія - близько 1500 м2. Потрібно підмести, помити підлогу, протерти вікна, прибрати в ліфті, привести в порядок хол і ступені ... Іноді не встигаєш голову підняти, розповідають жінки. Але робота в радість, тому що бачиш віддачу від мешканців, подяку. Колектив великий і дружний, більшість співробітниць обслуговують комплекс вже кілька років.

Анна - одна з тих прибиральниць, хто працює в компанії вже чотири роки. За цей час не чула жодної скарги, з посмішкою зізнається вона. Тому приємно знати, що все робиш правильно. Найважче було на початку, коли мешканці тільки заселялися і масово робили ремонти. Доводилося змінювати по три десятка відер води, щоб вимити один під'їзд. Кожна пора несе свої турботи. Але на цьому місці вже звикла, знає мешканців, вони знають її, каже Анна. Вітаються, вітають зі святами, поводяться так, як зі старим знайомим. Це, як і зручний графік, важливо в роботі.

Олена також працює в компанії, що управляє 4 роки. Вона зазначає, що склався дуже хороший колектив. І з мешканцями будинку, який обслуговує, теж пощастило. Не кинуть сміття на майданчику, якщо побачать, що підлога тільки вимита, постараються не залишити слідів. Це і повага до чужої праці, і бажання жити в чистоті. Людське ставлення - найцінніше в нашій роботі, важливо відчувати віддачу, каже Олена. Якщо будівельники роблять ремонт, то господарі обов'язково просять їх прибирати за собою. Якщо дитина кинула обгортку, батьки завжди пояснять, що так чинити не можна. Найважче взимку. Доводиться розчищати ганок і посипати доріжки, пісок заноситься до будинку. Та й двірникам потрібно допомагати, коли рясний снігопад. Але, незважаючи на це, отримуєш задоволення від роботи. І радієш, коли жителі теж хочуть бачити свій під'їзд або майданчик красивоми і чистоми. Одна з мешканок поставила квіти, говорить Олена. Я їх поливала сама, поки взимку не додалося роботи. А потім почали допомагати, мешканка доглядала за рослинами разом з маленьким сином. Ось так, спільно, і наводимо красу, посміхається Олена.

Людмила працює прибиральницею в «Комфорт Тауні» три роки. Як більшість прибиральниць каже, що дуже приємно працювати в тих будинках, де мешканці проявляють ініціативу. Наприклад, на одному з поверхів, який прибирає Людмила, ініціативні мешканці розмалювали стіни. Персонажі мультфільмів посмішками зустрічають малюків, і з практичного боку теж добре - не помітні сліди від коліс велосипедів та колясок на стінах. Приємно прибирати такі поверхи. До того ж, там особливо і не смітять. У тих будинку, де квартири заселені вже давно, склалася негласна модель поведінки, зазначає Людмила. Це проявляється і в шанобливому ставленні до обслуговуючого персоналу, і в турботі про свою власність, про свій будинок.

«Чистота не там, де прибирають, а там, де не смітять» - говорить відома приказка. Але в нашому випадку це правда тільки наполовину, кажуть прибиральниці. Без нашої праці чистоти не буде. До того ж, ми звикли ставитися до цього комплексу, як до будинку, завжди допоможемо колегам, все робимо разом. А з іншого боку дійсно приємно, приходячи вранці на прибирання своєї території, бачити сходові прольоти без сміття і чисті ліфти, чути слова вітання і похвали, знати, що тебе і твій труд цінують.

 

 

Новини

Повідомлення про коригування вартості обслуговування (електроенергія для ліфтів та МЗК)
Повідомлення про коригування вартості обслуговування (електроенергія для ліфтів та МЗК)

Шановні власники квартир та мешканці ЖК Комфорт Таун!
 
Згідно з Постановою КМУ №544 від 30.05.2023 року тариф на електричну енергію в Україні з 01.06.2023 року збільшується більш ніж на 57% до 2,64 грн/кВт (посилання на сайт Кабінету міністрів України:
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-5-chervnia-2019-r-s455-300523
 
Внаслідок цих змін керуюча компанія змушена здійснити коригування вартості обслуговування, починаючи з 01.06.2023 року.
 
Звертаємо увагу, що в структурі послуг коригуються тільки витрати на електроенергію для ліфтів та місць загального користування.
 
Інші складові витрат на обслуговування залишаються без змін!
 
Таким чином:
Для всіх квартир вище 1 поверху розмір оплати за місяць становить: 13,70 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 13,20 грн/м2
 
Для квартир 1 поверху розмір оплати за місяць становить - 12,33 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 11,88 грн/м2
 
Нагадуємо, що керуюча компанія не є органом, що призначає та/або встановлює вартість електроенергії. 
 
Ми розуміємо, що подорожчання послуг може бути обтяжливим для мешканців, водночас, враховуючи збільшення тарифу на електроенергію, ми вимушені змінити розмір вартості обслуговування, щоб і надалі забезпечувати якісне надання послуг.
 
Дякуємо вам за розуміння.
 
З повагою,
Команда ТОВ «Комфорт-Таун»

Завантажте наш додаток