Умови бронювання спортивних майданчиків
1. Список спортивних майданчиків.
На території комплексу є кілька закритих спортивних майданчиків, на які може знадобитися бронь.
2. Доступ до запису та оповіщення.
Після авторизації (як власника, так і орендаря) в меню відображається розділ Спорт.
Оберіть зі спадаючого списку потрібну спортивний майданчик, виберіть дату бронювання.
Щоб отримувати повідомлення про створені ігри або оповіщення про те, що звільнилася бронь в черзі, в розділі Мій аккаунт необхідно вибрати ті активності, які вас цікавлять.
3. Створення броні.
Час бронювання для 1 гри:
Тенісний корт - 1 година
Футбольне поле - 2 години
Баскетбольне поле - 1,5 години
Волейбольне поле - 2 години
Настільний теніс - 1 година.
Бронь на спортивний майданчик відкривається за 3 дні до дати гри і активна до поточного моменту. Час відкриття броні 21.00
В 1 день можна зробити 1 бронь на конкретний спортивний майданчик. Час гри змінювати не можна, він за замовчуванням враховується системою.
У розділі Бронювання відображаються всі створені гри. Щоб створити бронь певного майданчика, необхідно натиснути Додати і вибрати потрібний майданчик і активність.
Після цього, натиснути зелену кнопку Додати і перейти до вибору часу гри.
Після вибору дати відображається зайнятий і вільний час.
Зберігайте ваш запис, тоді бронь буде оформлена.
4. Відображення чинного бронювання, скарги та бани.
Після того, як бронь зроблена, в розділі Спорт, в загальному списку ігор навпроти створеної вами броні буде відображатися кнопка Відмовитися
Якщо спортмайданчиком не скористалися, а бронь не скасували, інші користувачі можуть подати скаргу, натиснувши в розділі Бронювання на кнопку Скарга навпроти потрібного запису.
Бан формується при надходженні 2 і більше скарг на жителя, який забронював спортивний майданчик і не використовував бронь. Бан означає неможливість здійснення наступного бронювання протягом 7 днів.
Підтвердження скарги - це фотофіксація. Без фото скарга не оформиться.
Надіслати скаргу можливо не відразу з початку броні, а через 10 хвилин. Наприклад, заброньований час гри 13.00-14.00, а скаргу можна залишити з 13.10.
Кожен користувач в своєму особистому кабінеті в розділі Скарги та Бан може бачити подані на нього скарги і наявність бана.
У разі виникнення питань щодо користування особистим кабінетом звертайтеся до служби технічної підтримки: support@comfort-town.com.ua
Новини
Правила комендантської години в ЖК Комфорт Таун

Територіальна оборона разом із охороною комплексу працюють 24/7 заради безпеки та спокою наших мешканців.
В Комфорт Тауні створено загін взаємодопомоги та оборони КТ

Для запобігання випадків мародерства та допомоги в екстрених ситуаціях.