ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ
Часті питання
1. Як зареєструватись в особистому кабінеті
2. Документи для укладання договору з ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
3.1 Встановлення, обслуговування та заміна лічильників
3.2 Документи для прийняття лічильників на абонентський облік
3.3 Терміни періодичної повірки лічильників
3.4 Як надати показники лічильників
4.1 Порядок звірки нарахувань за надані послуги
4.2 Чому мені нарахували оплату за опалення в неопалювальний період
4.3 Чому йдуть нарахування по нормі, якщо стоїть лічильник
4.4 Як здійснюються нарахування плати за послуги ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
1. Як зареєструватись в особистому кабінеті
Реєстрація в Особистому кабінеті ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ" здійснюється за посиланням: https://md.tec4.kiev.ua/login, також за даним посиланням розміщена відеоінструкція по реєстрації в особистому кабінеті.
Споживач в особистому кабінеті має можливість:
- Переглянути всю інформацію про нарахування, оплати та перерахунки по власному особовому рахунку, в розрізі кожного звітного періоду;
- Передати показання квартирних лічильників тепла і гарячої води.
2. Документи для укладення договору з ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
Оригінал та копія:
- паспорта;
- довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- документу, що підтверджує право власності на квартиру;
- довідки про кількість зареєстрованих осіб;
- технічного паспорта «Свідоцтво про повірку» лічильника теплової енергії та/або гарячої води;
- акту пломбування - у разі встановлення індивідуальних засобів обліку.
3. Лічильники
3.1 Встановлення, обслуговування та заміна лічильників
Встановлення, обслуговування та заміна квартирних лічильників тепла та води здійснюється споживачами за власний рахунок.
Пломбування/розпломбування лічильників здійснюється ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ" на підставі письмового звернення споживача.
3.2 Документи для прийняття лічильників на абонентський облік
Для прийняття на абонентський облік лічильників гарячої води або теплової енергії після проведення періодичної повірки, заміни, встановлення необхідно:
- мати укладений договір із ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ" (якщо договору немає, то мати при собі документи для укладення – п.2)
- подати Заяву;
- докласти наступні документи - оригінал та копія:
Лічильник гарячої води | Лічильник теплової енергії |
1. Якщо повірка проводилась без демонтажу лічильника: - свідоцтво про повірку лічильника (оригінал та копія). 2. Якщо повірка проводилась із демонтажем лічильника: - свідоцтво про повірку лічильника (оригінал та копія); 3. Якщо проводилась заміна лічильника: - паспорт лічильника (оригінал та копія); 4. Якщо було встановлено лічильник: - паспорт лічильника з клеймом повірника (оригінал та копія); |
1. Для проведення періодичної повірки: - свідоцтво про повірку лічильника (оригінал та копія); 2. Якщо проводилась заміна лічильника: - паспорт лічильника з клеймом повірника (оригінал та копія); 3. Якщо було встановлено лічильник: - проєктна документація на встановлення лічильника (оригінал та копія); |
3.3 Терміни періодичної повірки лічильників
Засоби обліку тепла та гарячої води повинні проходити періодичну повірку в терміни вказані у паспорті лічильника (1 раз на 4 роки).
Строк проведення періодичної повірки не може перевищувати 1 місяця з моменту її закінчення.
ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ" щомісячно у квитанції на оплату послуг інформує споживача про кінцевий термін повірки квартирних лічильників, а також попереджає про необхідність проведення повірки у разі її закінчення.
За умови не проведення споживачем повірки квартирного лічильника в установлені терміни, засіб обліку знімається з абонентського обліку та подальші нарахування вартості наданих послуг здійснюються за показами будинкового вузла обліку, а у разі його відсутності або несправності – за нормативами споживання послуги.
3.4 Як надати показники лічильників
Передачу показників лічильників можна здійснити кількома способами:
- через Особистий кабінет Споживача «Мій дім. Особистий кабінет», реєстрація в якому здійснюється за посиланням: https://md.tec4.kiev.ua/login;
- в Telegram Bot, набравши текст: ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ (швидке посилання https://t.me/EvroRekonstrukciyaBot);
- за номерами телефонів (з 10 по 27 число календарного місяця):
- (044) 277-6-277 - багатоканальна лінія, прийом показників у фоновому режимі;
- (044) 292-02-57 та (044) 292-02-13 - прийом показників оператором в робочі дні з 08.00 до 17:00, у вихідні дні з 09.00 до 16.00;
- (050) 372-87-32 в робочі дні з 8.00 до 17:00, у вихідні дні з 09.00 до 16.00;
- (050) 372-87-33 - в робочі дні з 8.00 до 17:00.
Важливо: власники бойлерів також щомісяця мають передавати показники лічильників, навіть якщо вони незмінні.
4. Нарахування та оплати
4.1 Порядок звірки нарахувань за надані послуги
Для проведення звірки нарахувань за надані послуги споживачу необхідно звернутись до працівника ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ", що проводить прийом в офісі керуючої компанії (вул. Регенераторна, 4) по графіку:
- ВТ, ЧТ: з 9:00 до 18:00 (перерва: 13:00-14:00)
- СБ: з 10:00 до 16:00 (перерва: 13:00-14:00)
У разі невідповідності нарахувань із фактичними показаннями квартирних лічильників, споживачеві необхідно надати письмову заяву на проведення коригування нарахувань, із зазначенням:
- Номеру та дати укладеного договору про надання послуг;
- Фотофіксації показань квартирних лічильників та копіями свідоцтв про чинність їх повірки.
Документи:
1. Копія свідоцтва про повірку лічильника.
2. Копія актів пломбування/розпломбування/заміни засобу обліку.
3. Фотофіксація показників лічильників.
4. Копія довідки про зміну кількості зареєстрованих осіб (якщо це відбулось).
5. Копія довідки про тимчасове не проживання (якщо це відбулось).
6. Копія документу, що підтверджує факт ненадання послуг або надання не в повному обсязі.
4.2 Чому мені нарахували оплату за опалення в неопалювальний період
Даний платіж не є обов’язковим.
Сплачені кошти будуть зараховані на особові рахунки споживачів, як попередня оплата за послуги.
Це рекомендований платіж або авансовий платіж, запропонований споживачу для зменшення фінансового навантаження на оплату комунальних послуг протягом наступного опалювального періоду.
Також це дає можливість закупівлі необхідних обсягів палива для виробництва теплової енергії, з метою своєчасного початку та надійного проходження опалювального періоду 2021-2022 років. Використання виконавцем послуг сплачених споживачами коштів, які нараховані рекомендованим платежем, буде здійснюватися при розрахунках за фактично надані споживачам послуги в наступних звітних періодах опалювального сезону.
4.3 Чому йдуть нарахування по нормі, якщо стоїть лічильник
Нарахування по нормі здійснюються у двох випадках:
1. Закінчився термін повірки лічильника тепла та гарячої води;
2. Вчасно не надані показники лічильників.
4.4 Як здійснюються нарахування плати за послуги ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
Нарахування здійснюються відповідно до вимог пп. 11, 12, 21 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення».
У разі відсутності (несправності) у квартирі та на вводах у багатоквартирний будинок лічильників (теплової енергії, води) плата за надані послуги стягується згідно з установленими нормативами (нормами) споживання.
У разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії у багатоквартирному будинку, де окремі або всі квартири обладнані квартирними лічильниками теплової енергії, споживачі, які не мають таких лічильників та які не передали виконавцю показання квартирних лічильників теплової енергії, оплачують таку послугу за показаннями будинкового лічильника теплової енергії пропорційно опалюваній площі квартири, не враховуючи витрати теплової енергії виконавця, юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, які є власниками або орендарями приміщень у цьому будинку, та сумарних витрат тепла за показаннями усіх квартирних засобів обліку.
Плата за послуги нараховується згідно з показаннями будинкового лічильника теплової енергії, а у разі його відсутності (несправності) за нормативами (нормами) споживання у таких випадках:
- у разі відсутності лічильника теплової енергії, встановлених у квартирі;
- у разі несправності квартирних лічильників;
- у разі відсутності у виконавця показань квартирних лічильників теплової енергії за розрахунковий період з подальшим перерахунком.
4.5 Субсидії та пільги
Монетизація пільг та субсидій на оплату комунальних послуг діє у двох моделях паралельно:
1) перерахування коштів на центральному рівні на банківський рахунок в Ощадбанку зі спеціальним режимом використання з подальшим їх спрямуванням на оплату житлово-комунальних послуг;
2) надання житлових субсидій готівкою безпосередньо одержувачу.
Відповідно до «Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року № 373, з 01 жовтня 2019 року діє оновлений механізм використання коштів для виплати пільг і субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг.
1). Виплата пільг у грошовій безготівковій формі здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок АТ «Ощадбанк» на підставі укладеного між Мінсоцполітики та АТ «Ощадбанк» договору.
АТ «Ощадбанк» здійснює переказ коштів на рахунки надавачів комунальних послуг.
Залишки коштів, що обліковуються на рахунку для виплати пільг за обліковими записами пільговиків станом на 01 червня, за якими не було звернень пільговиків щодо їх виплати, 20 грудня припиняють обліковуватись АТ «Ощадбанк» за такими обліковими записами пільговиків та протягом двох робочих днів повертаються на рахунок Мінсоцполітики, відкритий в Казначействі.
Після закінчення опалювального сезону залишки коштів на рахунку для виплати пільг, відображені на облікових записах пільговиків, які утворилися станом на 01 червня, виплачуються пільговикам АТ «Ощадбанк» шляхом перерахування таких коштів на поточні рахунки зазначених осіб, відкриті в АТ «Ощадбанк».
2). Виплата пільг у грошовій готівковій формі (монетизація пільг) здійснюється шляхом перерахування структурним підрозділом з питань соціального захисту населення коштів на рахунок пільговика, відкритий в установі уповноваженого банку, або через виплатні об’єкти АТ «Укрпошта».
Для отримання пільги у грошовій готівковій формі потрібно звернутися із заявою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення до 15 жовтня (15 травня), у якій зазначаються виплатні реквізити.
Виплата пільги здійснюється у грошовій готівковій формі з початку опалювального (неопалювального) сезону.
Особи, яким надається пільга у грошовій формі, зобов’язані сплачувати щомісяця вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми пільги, перерахованої управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг, або виплаченої таким пільговикам готівкою.
5. Загальна інформація
5.1 Що таке місця загального користування (МЗК), хто здійснює оплату за опалення МЗК, чи можна відключити повністю опалення МЗК та не сплачувати вартість їх опалення
Місця загального користування багатоквартирного будинку – це приміщення, призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування мешканців будинку (горища, підвали, сходові клітини, міжквартирні майданчики, тощо), які є спільною сумісною власністю всіх власників квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку. Відповідно до вимог «Правил користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків», затверджених постановою Кабінету Міністрів від 08.10.1992 року № 572, ст. 382 Цивільного кодексу України, ст. 10 ЗУ «Про приватизацію державного житлового фонду» власники квартир багатоквартирних будинків є співвласниками усіх допоміжних приміщень будинку та його технічного обладнання і зобов’язані брати участь у загальних витратах, пов’язаних утриманням будинку та прибудинкових територій відповідно до своєї частки у майні будинку.
Внутрішньобудинкові мережі централізованого опалення і гарячого водопостачання належать до інженерного обладнання житлового будинку і є його невід’ємною частиною. Таким чином, співвласники багатоквартирного будинку зобов’язанні брати участь у загальних витратах, пов’язаних з утриманням будинку пропорційно своїй частці спільного майна у будинку. Відповідно до вимог «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», споживачі, які встановили у квартирі багатоквартирного будинку квартирні засоби обліку теплової енергії, оплачують вартість наданих послуг з опалення квартири за показниками квартирних засобів обліку теплової енергії, а також оплачують послуги з централізованого опалення місць загального користування будинку (МЗК).
Функціонування опалювальних приладів, які встановлені на сходових клітках під’їздів будинку, забезпечує нормативні температурні умови у під’їздах будинку. При цьому, у разі відключення опалювальних приладів (МЗК) на сходових клітках під’їздів будинку, функціонування мереж водопостачання, водовідведення та інших комунікацій у багатоквартирному будинку забезпечується за рахунок тепловиділень від розподільчих трубопроводів, які забезпечують транспортування теплоносія від теплового пункту будинку до квартир співвласників будинку.
Враховуючи вищевикладене, повне відключення опалення МЗК багатоквартирного будинку технічно не можливе. Відповідно, усі співвласники багатоквартирного будинку зобов’язанні проводити оплату за опалення місць загального користування, пропорційно своїй частці спільного майна у будинку.
5.2 Як здійснюється встановлення, заміна, обслуговування та прийняття на абонентський облік будинкових вузлів комерційного обліку та зняття їх показників
Встановлення, обслуговування та заміна будинкових засобів обліку тепла здійснюється оператором зовнішніх інженерних мереж – КП «Київтеплоенерго» за рахунок внесків сплачених мешканцями будинку. На даний час встановлені та нараховуються споживачам лише внески за обслуговування будинкових засобів обліку. За рішенням співвласників будинку встановлення або заміна несправного будинкового засобу обліку може бути проведена за власні кошти співвласників будинку.