Звіт охорони за тиждень. 15-21 березня
18.03
О 3.20 від мешканців 1 корпусу по вул. Регенераторній надійшло звернення на гарячу лінію, що в один з під'їздів проник незнайомий чоловік.
Поводився шумно і неадекватно, розбудив жителів, які затримали його до приходу охорони. З'ясувати, яким чином він потрапив в ЖК, не вдалося - на контакт чоловік не йшов. Його вивели за територію комплексу.
19.03
О 13.00 надійшло звернення від мешканців будинку на просп. Соборності, 17 - один з розташованих там магазинів встановлює неузгоджену вивіску. Патруль, що прибув на місце, запитав, чи є дозвільні документи, і призупинив роботи до узгодження установки.
В 16.03 жителі повідомили на гарячу лінію про те, що біля одного із закладів у будинку на просп. Соборності, 17 троє чоловіків розпивають алкоголь. Патруль зробив зауваження, після чого чоловіки пішли додому.
20.03
В 1.08 на гарячу лінію звернувся житель з повідомленням про хуліганство - невідомий чоловік вдарив ногою припаркований біля будинку на вул. Липи, 6 автомобіль. Коли патруль прибув, виявилося, що чоловік вже поїхав на таксі. Про подію намагалися повідомити власнику авто, але за зареєстрованим в базі телефоном він не відповів.
В 18.27 надійшло повідомлення про те, що в одну з квартир 8 корпусу на вул. Регенераторній намагається проникнути сторонній. Сусіди викликали патруль. Як виявилося, жінка похилого віку приїхала до сина і переплутала квартиру. Її проводили за правильною адресою.
21.03
О 5 ранку з КПП 7 надійшов виклик про те, що невідомий на автомобілі намагається проїхати під опущеним шлагбаумом без заявки нібито до своєї дівчини. Патруль на місці намагався заспокоїти водія і вирішити ситуацію, однак чоловік все-таки проїхав під шлагбаумом. Патруль затримав його біля будинку на вул. Липи, 6 і викликав ДСО. На щастя, обладнання не постраждало. Через годину чоловіка після з'ясування обставин відпустили, він покинув територію.
В 21.02 на гарячу лінію звернувся житель зі скаргою на чоловіка, який на майданчику для вигулу собак вживав спиртне, бив пляшки і поводився неадекватно. Патруль прибув на місце і спробував пояснити, що подібна поведінка в громадських місцях неприпустима і краще було б, якщо б чоловік пішов додому, проте він не реагував на зауваження, вів себе неадекватно. Охороні довелося викликати ДСО для вирішення конфлікту.
22.03
О 10.45 надійшов виклик про загоряння сміттєвого бака біля будинку на просп. Соборності, 17. Патруль оперативно прибув на місце і загасив вогонь. Після про інцидент повідомили співробітникам компанії, що управляє.
Новини
Повідомлення про коригування вартості обслуговування (електроенергія для ліфтів та МЗК)
Шановні власники квартир та мешканці ЖК Комфорт Таун!
Згідно з Постановою КМУ №544 від 30.05.2023 року тариф на електричну енергію в Україні з 01.06.2023 року збільшується більш ніж на 57% до 2,64 грн/кВт (посилання на сайт Кабінету міністрів України: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-5-chervnia-2019-r-s455-300523
Внаслідок цих змін керуюча компанія змушена здійснити коригування вартості обслуговування, починаючи з 01.06.2023 року.
Звертаємо увагу, що в структурі послуг коригуються тільки витрати на електроенергію для ліфтів та місць загального користування.
Інші складові витрат на обслуговування залишаються без змін!
Таким чином:
Для всіх квартир вище 1 поверху розмір оплати за місяць становить: 13,70 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 13,20 грн/м2
Для квартир 1 поверху розмір оплати за місяць становить - 12,33 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 11,88 грн/м2
Нагадуємо, що керуюча компанія не є органом, що призначає та/або встановлює вартість електроенергії.
Ми розуміємо, що подорожчання послуг може бути обтяжливим для мешканців, водночас, враховуючи збільшення тарифу на електроенергію, ми вимушені змінити розмір вартості обслуговування, щоб і надалі забезпечувати якісне надання послуг.
Дякуємо вам за розуміння.
З повагою,
Команда ТОВ «Комфорт-Таун»