Звіт охорони за тиждень. 15-21 березня

Опубліковано: 24.03.2021
Звіт охорони за тиждень. 15-21 березня

18.03
О 3.20 від мешканців 1 корпусу по вул. Регенераторній надійшло звернення на гарячу лінію, що в один з під'їздів проник незнайомий чоловік.

Поводився шумно і неадекватно, розбудив жителів, які затримали його до приходу охорони. З'ясувати, яким чином він потрапив в ЖК, не вдалося - на контакт чоловік не йшов. Його вивели за територію комплексу.
19.03
О 13.00 надійшло звернення від мешканців будинку на просп. Соборності, 17 - один з розташованих там магазинів встановлює неузгоджену вивіску. Патруль, що прибув на місце, запитав, чи є дозвільні документи, і призупинив роботи до узгодження установки.
В 16.03 жителі повідомили на гарячу лінію про те, що біля одного із закладів у будинку на просп. Соборності, 17 троє чоловіків розпивають алкоголь. Патруль зробив зауваження, після чого чоловіки пішли додому.
20.03
В 1.08 на гарячу лінію звернувся житель з повідомленням про хуліганство - невідомий чоловік вдарив ногою припаркований біля будинку на вул. Липи, 6 автомобіль. Коли патруль прибув, виявилося, що чоловік вже поїхав на таксі. Про подію намагалися повідомити власнику авто, але за зареєстрованим в базі телефоном він не відповів.
В 18.27 надійшло повідомлення про те, що в одну з квартир 8 корпусу на вул. Регенераторній намагається проникнути сторонній. Сусіди викликали патруль. Як виявилося, жінка похилого віку приїхала до сина і переплутала квартиру. Її проводили за правильною адресою.
21.03
О 5 ранку з КПП 7 надійшов виклик про те, що невідомий на автомобілі намагається проїхати під опущеним шлагбаумом без заявки нібито до своєї дівчини. Патруль на місці намагався заспокоїти водія і вирішити ситуацію, однак чоловік все-таки проїхав під шлагбаумом. Патруль затримав його біля будинку на вул. Липи, 6 і викликав ДСО. На щастя, обладнання не постраждало. Через годину чоловіка після з'ясування обставин відпустили, він покинув територію.
В 21.02 на гарячу лінію звернувся житель зі скаргою на чоловіка, який на майданчику для вигулу собак вживав спиртне, бив пляшки і поводився неадекватно. Патруль прибув на місце і спробував пояснити, що подібна поведінка в громадських місцях неприпустима і краще було б, якщо б чоловік пішов додому, проте він не реагував на зауваження, вів себе неадекватно. Охороні довелося викликати ДСО для вирішення конфлікту.
22.03
О 10.45 надійшов виклик про загоряння сміттєвого бака біля будинку на просп. Соборності, 17. Патруль оперативно прибув на місце і загасив вогонь. Після про інцидент повідомили співробітникам компанії, що управляє.

Новини

Повідомлення про коригування вартості обслуговування (електроенергія для ліфтів та МЗК)
Повідомлення про коригування вартості обслуговування (електроенергія для ліфтів та МЗК)

Шановні власники квартир та мешканці ЖК Комфорт Таун!
 
Згідно з Постановою КМУ №544 від 30.05.2023 року тариф на електричну енергію в Україні з 01.06.2023 року збільшується більш ніж на 57% до 2,64 грн/кВт (посилання на сайт Кабінету міністрів України:
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-5-chervnia-2019-r-s455-300523
 
Внаслідок цих змін керуюча компанія змушена здійснити коригування вартості обслуговування, починаючи з 01.06.2023 року.
 
Звертаємо увагу, що в структурі послуг коригуються тільки витрати на електроенергію для ліфтів та місць загального користування.
 
Інші складові витрат на обслуговування залишаються без змін!
 
Таким чином:
Для всіх квартир вище 1 поверху розмір оплати за місяць становить: 13,70 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 13,20 грн/м2
 
Для квартир 1 поверху розмір оплати за місяць становить - 12,33 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 11,88 грн/м2
 
Нагадуємо, що керуюча компанія не є органом, що призначає та/або встановлює вартість електроенергії. 
 
Ми розуміємо, що подорожчання послуг може бути обтяжливим для мешканців, водночас, враховуючи збільшення тарифу на електроенергію, ми вимушені змінити розмір вартості обслуговування, щоб і надалі забезпечувати якісне надання послуг.
 
Дякуємо вам за розуміння.
 
З повагою,
Команда ТОВ «Комфорт-Таун»

Завантажте наш додаток