Новорічні свята. Звіт охорони
Новорічні свята в «Комфорт Тауні» пройшли насичено. Охорона допомогла врегулювати кілька конфліктних ситуацій, відшукати загублених дітей і вгамувати галасливі компанії.
29.12
Днем на гарячу лінію надійшов виклик про те, що біля 7 корпусу машина припаркувалася на тротуарі. Патруль зробив зауваження водієві - машина поїхала.
А пізніше, о 21.00, надійшов сигнал про те, що на розі 4 корпусу б'ються чоловіки. Патруль виявив, що два жителя комплексу зробили зауваження двом імовірно нетверезим чоловікам, що прийшли справити потребу прямо на вулиці. В результаті зав'язалася бійка. Охорона провела бесіду з порушниками і вивела їх за територію «Комфорт Тауна».
Близько 23-ї години на гарячу лінію звернувся житель 14 корпусу - його сусіди дуже шумно себе вели. Патруль провів з ними бесіду - скарг більше не надходило.
В цей же час до КПП 4 надійшов дзвінок про те, що навпроти 10 корпусу стоїть відкрита машина. Її номерів в базі не виявилося, патруль провів фотофіксацію і закрив авто.
1.01
Близько опівночі надійшов сигнал від жителів 3 корпусу, що галаслива компанія поруч з будинком заважає відпочивати. Патруль зробив зауваження і провів роз'яснювальну бесіду, компанія розійшлася.
2.01
Близько 18 години жителі 5 корпусу поскаржилися на те, що поруч з їхнім будинком підривають петарди. Патруль виявив за адресою групу підлітків, які не живуть в комплексі. З ними провели бесіду і проводили за територію.
3.01
Близько 2 години ночі на КПП 9 надійшов дзвінок зі скаргою на галасливу компанію. Патруль зробив зауваження, молоді люди розійшлися.
Близько 16-ї години на КПП 3 надійшло звернення про зникнення 12-річного хлопчика. За словами старшого брата, хлопчик пішов у магазин на території комплексу і після цього не повернувся. Прикмети повідомили патрулю. Завдяки камерам відеоспостереження протягом години дитину знайшли і віддали старшому братові.
А через годину до охорони звернулася жінка, у якої загубилася 11-річна дитина. Патруль знайшов її і повернув матері.
4.01
Жителі 11 корпусу звернулися на гарячу лінію з проханням перевірити підозрілого чоловіка в під'їзді. Патрулю він представився майстром, який в одній з квартир проводив ремонтні роботи. Патрульні перевірили цю інформацію і переконалися в її достовірності.
Жителям 13 корпусу здалася підозрілою машина з водієм, припаркована поряд з їхнім будинком. Патруль з'ясував, що водій чекав свого роботодавця.
А трохи пізніше від жителя цього будинку надійшов дзвінок про незнайомого чоловіка, який ходить по поверхах. Однак патруль не виявив на місці нікого підозрілого.
5.01
Близько першої години ночі житель 17 корпусу звернувся на гарячу лінію зі скаргою на галасливу компанію під вікнами. Патруль виявив на місці молодих людей і провів роз'яснювальну бесіду.
7.01
Вночі надійшла скарга на одну з квартир на просп. Соборності, 17 - там дуже голосно слухали музику. Патрулю відпочиваючі двері не відкрили. Заявник вирішив викликати поліцію для врегулювання ситуації.
8.01
Близько 14 години на гарячу лінію надійшов дзвінок - в 4 корпусі ходять підозрілі особи, які, швидше за все, не є жителями. На місці патруль з'ясував, що дані особи дійсно не проживають в комплексі, і їх проводили за територію.
А мешканець будинку на вулиці Липи, 6-А звернувся на гарячу лінію з проханням направити патруль на футбольне поле, де нібито помітили групу дітей, яка вела себе зухвало, перевертала лавки, на зауваження мешканців не реагувала. Коли патруль прибув на місце, до нього звернувся заявник з вимогою розібратися з тренером футбольної команди. Виявляється, у них стався конфлікт, і через особисту неприязнь заявник хотів довести свою точку зору за допомогою патруля. Поліцію викликати відмовився. Футбольне поле було приведено в порядок, але заявник залишився незадоволений таким вирішенням ситуації, продовжував вести себе неадекватно по відношенню до патрульних і сторонніх людей.
9.01
Від жителя просп. Соборності, 17 надійшло прохання допомогти в пошуках кота, який втік. Перелякана тварина подряпала двох жінок. Патрулю вдалося його зловити і взяти на перетримання до приїзду ветеринарної служби.
10.01
На гарячу лінію надійшло повідомлення, що в 8-му під'їзді 4 корпуса в одній з квартир дуже сильно шумлять. Патруль перевірив адресу, однак нічого не виявив.
12.01
Вдень від жителів 11 корпусу надійшов сигнал про підозрілу дівчину, яка ходить по поверхах. Прибулий патруль нікого схожого за описом не виявив.
Новини
Повідомлення про коригування вартості обслуговування (електроенергія для ліфтів та МЗК)
Шановні власники квартир та мешканці ЖК Комфорт Таун!
Згідно з Постановою КМУ №544 від 30.05.2023 року тариф на електричну енергію в Україні з 01.06.2023 року збільшується більш ніж на 57% до 2,64 грн/кВт (посилання на сайт Кабінету міністрів України: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-5-chervnia-2019-r-s455-300523
Внаслідок цих змін керуюча компанія змушена здійснити коригування вартості обслуговування, починаючи з 01.06.2023 року.
Звертаємо увагу, що в структурі послуг коригуються тільки витрати на електроенергію для ліфтів та місць загального користування.
Інші складові витрат на обслуговування залишаються без змін!
Таким чином:
Для всіх квартир вище 1 поверху розмір оплати за місяць становить: 13,70 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 13,20 грн/м2
Для квартир 1 поверху розмір оплати за місяць становить - 12,33 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 11,88 грн/м2
Нагадуємо, що керуюча компанія не є органом, що призначає та/або встановлює вартість електроенергії.
Ми розуміємо, що подорожчання послуг може бути обтяжливим для мешканців, водночас, враховуючи збільшення тарифу на електроенергію, ми вимушені змінити розмір вартості обслуговування, щоб і надалі забезпечувати якісне надання послуг.
Дякуємо вам за розуміння.
З повагою,
Команда ТОВ «Комфорт-Таун»