Як пройшов тиждень в «Комфорт Тауні»? Звіт охорони

Опубліковано: 10.04.2017
Як пройшов тиждень в «Комфорт Тауні»? Звіт охорони

У середу, 5 квітня, о 9.30 ранку на тротуар біля 13 корпусу заїхав вантажний мікроавтобус «Volkswagen». Співробітники охорони зробили водієві зауваження, після якого він перепаркував транспортний засіб.

6 квітня на пішохідному переході охорона помітила припаркований «Suzuki». На капоті автомобіля був пакет з побутовим сміттям. Номера машини в базі охорони не виявилося, співробітники охоронної компанії «Архангел» викликали поліцію, проте патруль не приїхав.

У п'ятницю невдаха шанувальник намагався потрапити на територію ЖК «Комфорт Таун» на побачення, однак заявки за адресою, яку він вказав, в базі охорони не виявилося. Молодий чоловік не відступився і заради зустрічі з дівчиною намагався потрапити в комплекс через інші КПП, проте йому це не вдалося. Намагаючись допомогти нещасному закоханому, охорона перевірила сусідні адреси, щоб виключити помилку. Однак дівчину так і не вдалося знайти.

У суботу біля млина стався конфлікт між водієм легкового автомобіля і водієм сміттєвоза. Під час збору сміття один з контейнерів забрали зі звичайного місця для вивантаження. У цю мить на його місце жінка вирішила припаркувати свою автівку. Після зауваження вона відмовилася переставити автомобіль і пішла. Порожній сміттєвий контейнер був залишений позаду її машини. Щоб легкове авто змогло виїхати, охороні довелося відсувати контейнер і потім встановлювати його на місце. Щоб не допустити повторення такої ситуації, охоронна компанія «Архангел» просить мешканців не паркувати свої автомобілі в недозволених місцях.

Також в суботу співробітники охорони допомогли ще одному мешканцю комплексу. Вночі на гарячу лінію надійшов дзвінок про те, що в одну з квартир намагається проникнути незнайомий чоловік в стані алкогольного сп'яніння. Прибулий на місце патруль з'ясував, що чоловік просто переплутав номер квартири. Охорона проводила його додому.

 

Новини

ℹ️Шановні мешканці!
ℹ️Шановні мешканці!

Ми прагнемо утримувати наш житловий комплекс на якісному рівні — чистота дворів, справна техніка, охайні під’їзди, безперебійна робота інженерних систем, безпека та порядок. Усе це забезпечує велика команда людей, яка щодня дбає про комфорт мешканців.

За останній час ситуація на ринку праці, вартості матеріалів і послуг суттєво змінилася.
-  Середня ринкова заробітна плата технічного персоналу зросла до 20% у 2024-2025 роках, збільшився обсяг податків (військовий збір тощо).
-  Продовжує зростання вартість матеріалів внаслідок інфляції (112% у 2024 р.) та вартість послуг підрядних організацій. 

Для того, щоб зберегти якість послуг, а також залишатися конкурентним роботодавцем на ринку і не втрачати персонал, ми змушені переглянути розмір внеску на утримання будинку і прибудинкової території:

▶️Для всіх квартир вище 1 поверху розмір оплати за місяць становить: 22,96 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 22,12 грн/м2
▶️Для квартир 1 поверху розмір оплати за місяць становить – 20,93 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 20,17 грн/м2
⁠Також 
▶️Вартість обслуговування домофонної системи становитиме 40 грн/міс. Ця сума не змінювалась з початку експлуатації будинків, тоді як у більшості ЖК Києва вона  становить 50–70 грн.

▶️⁠Вартість послуг охорони змінюється до 297 грн/міс. Це обумовлено гострою необхідністю підвищення заробітної плати співробітникам охоронної компанії, які забезпечують цілодобову безпеку комплексу.

Таке рішення не ухвалювалось поспіхом — ми проаналізували ситуацію та намагалися максимально зберегти баланс між якістю сервісу й фінансовим навантаженням на мешканців.

Оновлена вартість буде відображена в квитанціях, які ви отримаєте в липні 2025 року.

Завантажте наш додаток