Перший тиждень весни без особливих пригод. Звіт охорони

Опубліковано: 11.03.2021
Перший тиждень весни без особливих пригод. Звіт охорони

1.03
О 6.45 надійшов виклик з КПП 3 - чоловік пройшов під шлагбаумом, без пред'явлення ключів або заявки, на зауваження охорони на посту не реагував. 

Патруль затримав чоловіка на території. При розмові з'ясувалося, що він був в гостях і поїхав на таксі, залишивши машину в комплексі, і тепер хотів її забрати. Патруль вивів гостя на КПП, щоб для нього була складена заявка за правилами комплексу.
О 14.15 жителі 11 корпусу на вул. Регенераторній поскаржилися на гарячу лінію на шумні роботи. Патруль прийшов за вказаною адресою, проте не виявив джерела шуму, двері за вказаною в заявці адресою також не відкрили.
2.03
О 8.40 надійшов виклик від мешканців 14 корпусу. За словами заявника, невідомий чоловік ходив біля під'їзду, потім зайшов в парадне і пройшовся по поверхах. Патруль оперативно відреагував на звернення. В результаті дійсно зустрів чоловіка, який виявився співробітником поліції і відпрацьовував оперативну інформацію.
О 17 годині на гарячу лінію надійшло повідомлення про конфліктну ситуацію, що розгорілася між сусідами на побутовому грунті. Патруль провів бесіду і врегулював ситуацію мирним шляхом.
4.03
Близько 7 ранку надійшов виклик від жительки 2 корпусу на вул. Регенераторній, яка повідомила, що хтось намагається проникнути в її квартиру. Патруль на місці застав співробітників поліції, які в ході оперативно-слідчих дій намагалися потрапити в квартиру, але господиня не відкривала їм двері.
О 10.45 патруль разом зі співробітниками керуючої компанії виявили, що недалеко від 9 КПП вивантажують сміття з машини в контейнер. Вантажна машина заїхала на територію комплексу вже зі сміттям, і не дивлячись на запевнення дівчини, яка з'явилася пізніше і наполягала на тому, що будівельні відходи виносили з її квартири, патруль і співробітники керуючої компанії зафіксували зворотне і склали акт.
О 20.15 на гарячу лінію надійшов сигнал про те, що на території комплексу, орієнтовно біля КПП 2, пропала маленька дівчинка. Були задіяні всі патрулі, пересування дівчинки відстежив диспетчер відеоспостереження і скоординував дії охорони. Через 15 хвилин дитину знайшли і повернули батькам.
5.03
О 6.15 жителі повідомили на гарячу лінію про чоловіка, який риється в сміттєвому баку біля 14 корпусу. Патрульні виявили чоловіка, який, як з'ясувалося, не був жителем комплексу, і вивели його за територію.
Увечері патруль двічі виходив за скаргами на поведінку неповнолітніх, які шумно і зухвало поводилися, зробиа зауваження і провів роз'яснювальну бесіду з молоддю.
6.03
Жителі 14 корпусу поскаржилися на дуже гучну музику сусідів з 4 під'їзду. Крім патруля жителі також викликали поліцію і написали колективну скаргу.
А близько 18 години з КПП 3 надійшов виклик - чоловік пройшов на територію без заявки, на зауваження охорони не реагував. Патруль затримав чоловіка, який поводився агресивно, і був змушений викликати поліцію.
7.03
О 14.30 на гарячу лінію надійшов виклик від жителя будинку на вул. Липи, 6 - він повідомив, що хтось намагається проникнути в його квартиру. Але по прибуттю патруль не виявив сторонніх в під'їзді.
 

Новини

Повідомлення про коригування вартості обслуговування (електроенергія для ліфтів та МЗК)
Повідомлення про коригування вартості обслуговування (електроенергія для ліфтів та МЗК)

Шановні власники квартир та мешканці ЖК Комфорт Таун!
 
Згідно з Постановою КМУ №544 від 30.05.2023 року тариф на електричну енергію в Україні з 01.06.2023 року збільшується більш ніж на 57% до 2,64 грн/кВт (посилання на сайт Кабінету міністрів України:
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-5-chervnia-2019-r-s455-300523
 
Внаслідок цих змін керуюча компанія змушена здійснити коригування вартості обслуговування, починаючи з 01.06.2023 року.
 
Звертаємо увагу, що в структурі послуг коригуються тільки витрати на електроенергію для ліфтів та місць загального користування.
 
Інші складові витрат на обслуговування залишаються без змін!
 
Таким чином:
Для всіх квартир вище 1 поверху розмір оплати за місяць становить: 13,70 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 13,20 грн/м2
 
Для квартир 1 поверху розмір оплати за місяць становить - 12,33 грн/м2
*спеціальні умови при оплаті до 20 числа місяця надходження квитанції – 11,88 грн/м2
 
Нагадуємо, що керуюча компанія не є органом, що призначає та/або встановлює вартість електроенергії. 
 
Ми розуміємо, що подорожчання послуг може бути обтяжливим для мешканців, водночас, враховуючи збільшення тарифу на електроенергію, ми вимушені змінити розмір вартості обслуговування, щоб і надалі забезпечувати якісне надання послуг.
 
Дякуємо вам за розуміння.
 
З повагою,
Команда ТОВ «Комфорт-Таун»

Повідомлення про коригування вартості послуг з обслуговування (утримання) паркінгу
Повідомлення про коригування вартості послуг з обслуговування (утримання) паркінгу

Шановні  власники та користувачі паркінгу ЖК Комфорт Таун!
 
Вартість послуги з обслуговування (утримання) паркінгу не змінювалася починаючі з 2012 року.
Ми робили усе задля стримування підвищення вартості послуг.  
 
Враховуючи зростання витрат на матеріали та енергоносії за останні 10 років, а також різке здорожчання електричної енергії з 01.06.2023 року, передбачене Постановою КМУ №544 від 30.05.2023 року, керуюча компанія вимушена здійснити коригування вартості  послуг з обслуговування (утримання) паркінгів в ЖК «Комфорт Таун».
 
З огляду на вказане, повідомляємо, що вартість послуги з обслуговування (утримання) одного паркінгу з червня 2023 року становить  – 390 грн/міс.
 
На жаль, підвищення вартості напряму залежить від економічних факторів, що відбуваються у нашій країні.
Ми сподіваємось на ваше розуміння та належну оплату послуг.
 
 
З повагою
Команда ТОВ «Комфорт-Таун»

Завантажте наш додаток