Кількість звернень на гарячу лінію зменшилася. Звіт охорони

Опубліковано: 22.01.2018
Кількість звернень на гарячу лінію зменшилася. Звіт охорони

Минулий тиждень був відносно спокійним, відзначають співробітники охоронної компанії «Архангел».

Зменшилася кількість звернень на гарячу лінію. Найбільш насиченим на події днем ​​стала субота, 20 січня.

Вранці через хвіртку біля супермаркету «Novus» на територію комплексу прорвався гість - ключів СКД у нього не було, як і відповідної онлайн-заявки. Охорона затримала порушника і зв'язалася з мешканкою комплексу, до якої він прямував в гості. Ситуацію вдалося швидко врегулювати.

Також в суботу біля 15 корпусу на тротуарі припаркувався автомобіль. Його номерів в базі не було, тому співробітники охорони викликали поліцію. Однак машина поїхала до приїзду поліцейського патруля.

Незважаючи на холоди, суботньої ночі в парку біля 4 корпусу група жителів влаштувала гуляння. Близько 3 ночі на гарячу лінію охорони зателефонували жителі зі скаргою на гучну музику. Патруль охорони виявив компанію молодих людей і наполіг на тому, щоб відпочиваючі розійшлися по домівках.

Також співробітники охорони нагадують: щоб зчитування номерних знаків транспортних засобів проходило без проблем, і шлагбаум відкривався автоматично, власникам авто необхідно стежити за чистотою знаків, очищати їх від снігу та бруду. 

 

 

 

Новини

Завантажте наш додаток