Кількість звернень на гарячу лінію зменшилася. Звіт охорони
Минулий тиждень був відносно спокійним, відзначають співробітники охоронної компанії «Архангел».
Зменшилася кількість звернень на гарячу лінію. Найбільш насиченим на події днем стала субота, 20 січня.
Вранці через хвіртку біля супермаркету «Novus» на територію комплексу прорвався гість - ключів СКД у нього не було, як і відповідної онлайн-заявки. Охорона затримала порушника і зв'язалася з мешканкою комплексу, до якої він прямував в гості. Ситуацію вдалося швидко врегулювати.
Також в суботу біля 15 корпусу на тротуарі припаркувався автомобіль. Його номерів в базі не було, тому співробітники охорони викликали поліцію. Однак машина поїхала до приїзду поліцейського патруля.
Незважаючи на холоди, суботньої ночі в парку біля 4 корпусу група жителів влаштувала гуляння. Близько 3 ночі на гарячу лінію охорони зателефонували жителі зі скаргою на гучну музику. Патруль охорони виявив компанію молодих людей і наполіг на тому, щоб відпочиваючі розійшлися по домівках.
Також співробітники охорони нагадують: щоб зчитування номерних знаків транспортних засобів проходило без проблем, і шлагбаум відкривався автоматично, власникам авто необхідно стежити за чистотою знаків, очищати їх від снігу та бруду.
Новини
Друге життя новорічної ялинки
Для того, щоб ефективно висадити святкове дерево в ґрунт необхідні два головних чинника:
1. дотримання термо режиму для рослини: не можна з теплого приміщення виносити після свят дерево на мороз в ґрунт - рослина не встигає адаптуватись та гине.
2. гарна коренева система, тобто якісний первісний стан самої рослини.
Більш детальна інформація - в наших рекомендаціях: https://www.facebook.com/692270116222618
На фото - чудовий приклад, коли було дотримано всі умови – гарна коренева, комфортне середовище. І, як результат, рослина вже дала перший приріст!