Причини звернень жителів ЖК «Комфорт Таун» до охорони. Звіт за минулий тиждень

У п'ятницю, 10 листопада, на гарячу лінію надійшло повідомлення про те, що в квартиру 9 корпусу намагається проникнути незнайомець, зламуючи дверний замок.
Охорона негайно прибула на місце, однак біля квартири вже нікого не було. Затримати підозрілого чоловіка не вдалося.
В суботу від пильного жителя 11 корпусу надійшло повідомлення про те, що на гостьовій стоянці поруч з будинком чоловік знімає з машини колесо. Патруль прибув на місце і з'ясував, що чоловік був власником автомобіля і підтвердив це, пред'явивши техпаспорт.
Також 11 листопада жителі 1 корпусу повідомили, що на тротуарі припаркувався автомобіль, перекривши прохід пішоходам. Номера машини в базі не виявилося, однак співробітникам охорони вдалося активувати сигналізацію, щоб до автомобіля підійшов господар. Його попросили перепаркувати машину відповідно до правил дорожнього руху. В цей же день патруль виявив і змусив водіїв переставити ще 4 авто, також припарковані з грубим порушенням правил.
Новини
✅Друзі, восени ми розпочали зміни в системі обслуговування ЖК «Комфорт Таун»

до команди приєднався новий управляючий, ми переглянули підходи до прибирання та технічного обслуговування, оновили обладнання та технічні засоби. І цей процес триває.
Зараз нам важливо зрозуміти, чи ці зміни дійсно працюють. Чи це відчувають наші мешканці? Чи рухаємось в правильному напрямку?
✅Тому ми підготували невеличке опитування і будемо вдячні, якщо знайдете кілька хвилин, щоб поділитися своєю думкою.
📌 Пройти опитування можна за посиланням