FAQ (часті питання)

1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?

2. Як я можу надалі заходити в особистий кабінет?

3. Як мені увійти в мобільний додаток?

4. Я не можу авторизуватися за електронною адресою. Поширені причини:

5. Я не пам’ятаю електронну адресу, яку надав(ла) при укладенні договору з керуючою компанією. Що робити?

6. Я втратив(ла) доступ до пошти, яку вказував(ла) при укладенні договору з керуючою компанією? Як можна змінити пошту?

7. Хочу змінити пароль. Як це зробити?

8. Хто бачить новий пароль?

9. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?

 

1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?

Якщо ви авторизуєтеся вперше, це необхідно робити виключно на сайті: https://comfort-town.com.ua/ 

Логін 

  • Адреса електронної пошти, яку ви надали при укладенні договору з керуючою компанією - це логін для входу в особистий кабінет.

Пароль

  • Для встановлення паролю необхідно натиснути “Забули пароль”, ввести електронну адресу (яку ви надали при укладенні договору). На пошту прийде форма для встановлення паролю.

Увага! Пароль має бути не менше 8 символів.

 

Нижче наведена детальна інструкція:

1.1. Для авторизації натисніть вхід.

 

1.2 Натисніть кнопку: Забули пароль?

 

1.3 Відкриється форма Скинути пароль. Впишіть в поле “E-Mail адреса” електронну адресу, яку ви надали керуючій компанії “Комфорт-Таун” при укладанні договору, і натисніть “Надіслати посилання для скидання паролю”. 

 

1.4 На вказану електрону адресу прийде форма для встановлення паролю. Натисніть кнопку “Скинути пароль”.

1.5 У форму впишіть електронну адресу (яку ви надали керуючій компанії при укладенні договору), пароль, підтвердіть пароль

Увага! Пароль має бути не менше 8 символів.

Тепер ви можете заходити в особистий кабінет.

 

2. Як я можу надалі заходити в особистий кабінет?

Заходити в особистий кабінет можна, як через сайт, так і через мобільний додаток. Вхід може здійснюватись по електронній адресі або логіну, який вказаний в програмі біля вашого ПІБ.

 

3. Як мені увійти в мобільний додаток?

Завантажте мобільний додаток.

Логін (Ім'я користувача) та Пароль - для застосунку ті самі, що й для входу на сайт.

Увага! Якщо ви авторизуєтеся вперше - це необхідно робити тільки на сайті.

 

4. Я не можу авторизуватися за електронною адресою. Поширені причини:

 

  • При укладенні договору з керуючою компанією ви вказали декілька поштових скриньок. Електронна адреса, яка використовується у якості логіну, була обрана автоматично. В цьому випадку, увійти ви можете методом підбору.
  • Електронна адреса, на яку мені приходять квитанції не підходить? Квитанції надсилаються на усі електронні адреси, надані мешканцем. Проте логіном виступає тільки одна з них.
  • Перевірте, чи не введено окремі літери електронної пошти - кирилицею (російська/українська мова).

 

5. Я не пам’ятаю електронну адресу, яку надав(ла) при укладенні договору з керуючою компанією. Що робити?

У випадку, якщо жодна з електронних адрес, на які приходять квитанції, не підходить для авторизації, зверніться у службу технічної підтримки: support@comfort-town.com.ua

У листі вкажіть:

  • Ім’я, прізвище власника який укладав договір з керуючою компанією. 
  • Номер приміщення. 
  • Фотографія документів, що підтверджують особу власника (це необхідно для убезпечення персональних даних).

Технічна підтримка надішле вам електронну адресу, яка вказана основною і являється логіном для входу в особистий кабінет.

 

6. Я втратив(ла) доступ до пошти, яку вказував(ла) при укладенні договору з керуючою компанією? Як можна змінити пошту?

Для зміни пошти зверніться у службу підтримки: support@comfort-town.com.ua.

У темі листа вкажіть “Зміна основної електронної пошти”.

У листі зазначте:

  • Адресу пошти, яку ви б хотіли зробити своїм логіном.
  • Ім’я, прізвище мешканця який укладав договір з керуючою компанією. 
  • Номер приміщення. 
  • Фотографія документів, що підтверджують особу.

 

7. Хочу змінити пароль. Як це зробити?

Після авторизації на сайті зайдіть в розділ Мій акаунт. Виберіть функцію змінити пароль.

 

8. Хто бачить новий пароль?

Ваш пароль знаєте тільки ви. Співробітники керуючої компанії “Комфорт-Таун” не мають доступу до інформації про ваш пароль.

 

9. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?

Кожен власник може зареєструвати орендаря, та надати йому доступ до особистого кабінету. Після реєстрації - орендар зможе користуватися сайтом та додатком під власним обліковим записом.  

Орендар не має доступу до інформації орендодавця.

Для регістрації орендаря необхідно авторизуватися на сайті, та в боковому меню обрати розділ Орендарі. Після цього натиснути кнопку Додати.

Обов'язково заповніть поля:

Якщо ви хочете, щоб Орендар отримував квитанції - вствновіть відмітку /галочка/ “Квитанції”

Післяе заповнення картки натисніть кнопку Зберегти і вийти.

Після регістрації орендаря, йому необхідно авторизуватися (див. питання 1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?

Новини

У ЖК "Комфорт Таун" вперше відбувся тенісний турнір
У ЖК "Комфорт Таун" вперше відбувся тенісний турнір

В минулі вихідні серед мешканців комплексу відбулись змагання з тенісу. 

Керуюча компанія “Комфорт-Таун” разом із ТОВ Євро-Реконструкція впроваджують новий сервіс для своїх клієнтів
Керуюча компанія “Комфорт-Таун” разом із ТОВ Євро-Реконструкція впроваджують новий сервіс для своїх клієнтів

ТОВ "Євро-Реконструкція" впроваджує нову стратегію роботи, метою якої є покращення комунікації зі споживачами та підвищення якості послуг гарячого водопостачання та тепла.

Завантажте наш додаток