FAQ (часті питання)

1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?

2. Як мені увійти в мобільний додаток?

3. Я не можу авторизуватися за електронною адресою. Поширені причини:

4. Я не пам’ятаю електронну адресу, яку надав(ла) при укладенні договору з керуючою компанією. Що робити?

5. Я втратив(ла) доступ до пошти, яку вказував(ла) при укладенні договору з керуючою компанією? Як можна змінити пошту?

6. Хочу змінити пароль. Як це зробити?

7. Хто бачить новий пароль?

8. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?

 

1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?

Якщо ви авторизуєтеся вперше, це необхідно робити на сайті: https://comfort-town.com.ua або через програму Comfort Town

Логін 

  • Адреса електронної пошти, яку ви надали при укладенні договору з керуючою компанією - це логін для входу в особистий кабінет.

Пароль

  • Для встановлення паролю необхідно натиснути “Забули пароль”, ввести електронну адресу (яку ви надали при укладенні договору). На пошту прийде форма для встановлення паролю.

Увага! Пароль має бути не менше 8 символів.

Нижче наведена детальна інструкція:

1.1. Для авторизації натисніть вхід.

 

1.2 Натисніть кнопку: Забули пароль?

 

1.3 Відкриється форма Скинути пароль. Впишіть в поле “Адреса електронної пошти електронну адресу, яку ви надали керуючій компанії “Комфорт-Таун” при укладанні договору, і натисніть “Надіслати посилання для скидання паролю”. 

 

1.4 На вказану електрону адресу прийде форма для встановлення паролю. Натисніть кнопку “Скинути пароль”.

1.5 У форму впишіть електронну адресу (яку ви надали керуючій компанії при укладенні договору), пароль, підтвердіть пароль

Увага! Пароль має бути не менше 8 символів.

Тепер ви можете заходити в особистий кабінет.

2. Як мені увійти в мобільний додаток?

Завантажте мобільний додаток.

Логін (ваш e-mail) та Пароль - для застосунку ті самі, що й для входу на сайт.

Увага! Якщо ви авторизуєтеся вперше - це необхідно робити тільки на сайті.

3. Я не можу авторизуватися за електронною адресою. Поширені причини:

  • При укладенні договору з керуючою компанією ви вказали декілька поштових скриньок. 
  • Електронна адреса, на яку мені приходять квитанції не підходить? Квитанції надсилаються на усі електронні адреси, надані власником. Проте логіном виступає тільки одна з них.
  • Перевірте, чи не введено окремі літери електронної пошти - кирилицею (російська/українська мова).

4. Я не пам’ятаю електронну адресу, яку надав(ла) при укладенні договору з керуючою компанією. Що робити?

У випадку, якщо жодна з електронних адрес, на які приходять квитанції, не підходить для авторизації, зверніться у службу технічної підтримки: support@comfort-town.com.ua

У листі вкажіть:

  • Ім’я, прізвище власника який укладав договір з керуючою компанією. 
  • Номер приміщення. 
  • Фотографія документів, що підтверджують особу власника (це необхідно для убезпечення персональних даних).

Технічна підтримка надішле вам електронну адресу, яка вказана основною і являється логіном для входу в особистий кабінет.

5. Я втратив(ла) доступ до пошти, яку вказував(ла) при укладенні договору з керуючою компанією? Як можна змінити пошту?

Для зміни пошти зверніться у службу підтримки: support@comfort-town.com.ua

У темі листа вкажіть “Зміна основної електронної пошти”.

У листі зазначте:

  • Адресу пошти, яку ви б хотіли зробити своїм логіном.
  • Ім’я, прізвище власника помешкання який укладав договір з керуючою компанією. 
  • Номер приміщення. 
  • Фотографія документів, що підтверджують особу.

6. Хочу змінити пароль. Як це зробити?

Після авторизації на сайті натисныть з права на своє Ім'я, в розділ Мій обліковий запис. Виберіть функцію змінити пароль.

 

7. Хто бачить новий пароль?

Ваш пароль знаєте тільки ви. Співробітники керуючої компанії “Комфорт-Таун” не мають доступу до інформації про ваш пароль.

8. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?

Кожен власник має зареєструвати орендаря, під своє приміщення та надати йому доступ до особистого кабінету. Після реєстрації - орендар зможе користуватися сайтом та додатком під власним обліковим записом.  

Орендар не має доступу до інформації орендодавця.

Для реєстрації орендаря необхідно авторизуватися на сайті, та в боковому меню обрати розділ Орендарі.

Після цього натиснути кнопку Додати.

Обов'язково заповніть поля, де позначено червоним * :

Якщо ви хочете, щоб Орендар отримував квитанції - встановіть відмітку /галочку/ “Квитанції”

Після заповнення картки натисніть кнопку Зберегти.

Після реєстрації орендаря, йому необхідно авторизуватися (див. питання #1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?)

Новини

Завантажте наш додаток