FAQ (часті питання)
1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?
2. Як я можу надалі заходити в особистий кабінет?
3. Як мені увійти в мобільний додаток?
4. Я не можу авторизуватися за електронною адресою. Поширені причини:
7. Хочу змінити пароль. Як це зробити?
9. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?
1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?
Якщо ви авторизуєтеся вперше, це необхідно робити виключно на сайті: https://comfort-town.com.ua/
Логін
- Адреса електронної пошти, яку ви надали при укладенні договору з керуючою компанією - це логін для входу в особистий кабінет.
Пароль
-
Для встановлення паролю необхідно натиснути “Забули пароль”, ввести електронну адресу (яку ви надали при укладенні договору). На пошту прийде форма для встановлення паролю.
Увага! Пароль має бути не менше 8 символів.
Нижче наведена детальна інструкція:
1.1. Для авторизації натисніть вхід.
1.2 Натисніть кнопку: Забули пароль?
1.3 Відкриється форма Скинути пароль. Впишіть в поле “E-Mail адреса” електронну адресу, яку ви надали керуючій компанії “Комфорт-Таун” при укладанні договору, і натисніть “Надіслати посилання для скидання паролю”.
1.4 На вказану електрону адресу прийде форма для встановлення паролю. Натисніть кнопку “Скинути пароль”.
1.5 У форму впишіть електронну адресу (яку ви надали керуючій компанії при укладенні договору), пароль, підтвердіть пароль.
Увага! Пароль має бути не менше 8 символів.
Тепер ви можете заходити в особистий кабінет.
2. Як я можу надалі заходити в особистий кабінет?
Заходити в особистий кабінет можна, як через сайт, так і через мобільний додаток. Вхід може здійснюватись по електронній адресі або логіну, який вказаний в програмі біля вашого ПІБ.
3. Як мені увійти в мобільний додаток?
Завантажте мобільний додаток.
Логін (Ім'я користувача) та Пароль - для застосунку ті самі, що й для входу на сайт.
Увага! Якщо ви авторизуєтеся вперше - це необхідно робити тільки на сайті.
4. Я не можу авторизуватися за електронною адресою. Поширені причини:
- При укладенні договору з керуючою компанією ви вказали декілька поштових скриньок. Електронна адреса, яка використовується у якості логіну, була обрана автоматично. В цьому випадку, увійти ви можете методом підбору.
- Електронна адреса, на яку мені приходять квитанції не підходить? Квитанції надсилаються на усі електронні адреси, надані власником. Проте логіном виступає тільки одна з них.
- Перевірте, чи не введено окремі літери електронної пошти - кирилицею (російська/українська мова).
5. Я не пам’ятаю електронну адресу, яку надав(ла) при укладенні договору з керуючою компанією. Що робити?
У випадку, якщо жодна з електронних адрес, на які приходять квитанції, не підходить для авторизації, зверніться у службу технічної підтримки: support@comfort-town.com.ua
У листі вкажіть:
- Ім’я, прізвище власника який укладав договір з керуючою компанією.
- Номер приміщення.
- Фотографія документів, що підтверджують особу власника (це необхідно для убезпечення персональних даних).
Технічна підтримка надішле вам електронну адресу, яка вказана основною і являється логіном для входу в особистий кабінет.
6. Я втратив(ла) доступ до пошти, яку вказував(ла) при укладенні договору з керуючою компанією? Як можна змінити пошту?
Для зміни пошти зверніться у службу підтримки: support@comfort-town.com.ua.
У темі листа вкажіть “Зміна основної електронної пошти”.
У листі зазначте:
- Адресу пошти, яку ви б хотіли зробити своїм логіном.
- Ім’я, прізвище власника помешкання який укладав договір з керуючою компанією.
- Номер приміщення.
- Фотографія документів, що підтверджують особу.
7. Хочу змінити пароль. Як це зробити?
Після авторизації на сайті зайдіть в розділ Мій акаунт. Виберіть функцію змінити пароль.
8. Хто бачить новий пароль?
Ваш пароль знаєте тільки ви. Співробітники керуючої компанії “Комфорт-Таун” не мають доступу до інформації про ваш пароль.
9. Як отримати доступ до сайту і мобільного додатка орендарю?
Кожен власник може зареєструвати орендаря, та надати йому доступ до особистого кабінету. Після реєстрації - орендар зможе користуватися сайтом та додатком під власним обліковим записом.
Орендар не має доступу до інформації орендодавця.
Для регістрації орендаря необхідно авторизуватися на сайті, та в боковому меню обрати розділ Орендарі. Після цього натиснути кнопку Додати.
Обов'язково заповніть поля:
Якщо ви хочете, щоб Орендар отримував квитанції - вствновіть відмітку /галочка/ “Квитанції”
Післяе заповнення картки натисніть кнопку Зберегти і вийти.
Після регістрації орендаря, йому необхідно авторизуватися (див. питання 1. Як вперше авторизуватися в особистому кабінеті?
Новини
Правила комендантської години в ЖК Комфорт Таун

Територіальна оборона разом із охороною комплексу працюють 24/7 заради безпеки та спокою наших мешканців.
В Комфорт Тауні створено загін взаємодопомоги та оборони КТ

Для запобігання випадків мародерства та допомоги в екстрених ситуаціях.