Охороні двічі довелося зв'язуватися з батьками дітей, які потрапили в скрутну ситуацію, а також викликати поліцію для порушників

Минулий тиждень видався дуже неспокійним для співробітників охоронної компанії «Архангел».
10 травня на гарячу лінію надійшов дзвінок від пильного жителя. Він помітив чоловіка в капюшоні, який розглядав і фотографував новий автомобіль, припаркований біля будинку на гостьовій стоянці. Патруль охорони негайно попрямував до вказаного місця, проте підозрілого чоловіка вже не виявив. Проте, співробітники охорони зв'язалися з власником авто, номер якого був в базі, і повідомили про ситуацію. В результаті власник машини переставив її в паркінг. Охоронна компанія «Архангел» нагадує мешканцям про необхідність залишати держномери машин в базі, щоб можна було оперативно зв'язатися з власником.
11 травня патруль помітив, що поновилися будівельні роботи на газоні біля 16 будинку, і викликав поліцію. Правоохоронці перевірили у господарів квартири дозвільні документи, після чого поїхали.
12 травня на гарячу лінію надійшов дзвінок від мешканців 4 корпусу. Вони помітили в будинку навпроти дитину на балконі, яка не могла потрапити до квартири. Охорона з'ясувала номер квартири і зателефонувала господарям. Виявилося, батько вийшов зі своєю дитиною на балкон і забув її там, закривши двері.
13 травня охорона допомогла ще одній дитині. Хлопчик повернувся зі школи додому, однак виявилося, що його батьки поїхали, а квартира зачинена. Ключів у нього не було. Дитина пішла на пост охорони. Співробітники спробували зв'язатися з батьками, однак їх мобільні телефони виявилися вимкненими. Хлопчик перебував на КПП, поки його не помітила сусідка і не забрала до себе. Пізніше повернулися і батьки дитини.
В ніч з 13 на 14 травня стурбовані мешканці помітили дівчину на балконі 3 корпусу, яка збиралася стрибнути. Підоспілі співробітники охорони разом з мешканцями вчасно втрутилися в ситуацію і зняли дівчину з балкона. На місці також була поліція і швидка.
На вихідних патруль охорони виявляв кілька компаній, які вживали спиртне, сидячи в центральному сквері. Однак після звернення охорони продовжували відпочинок вже не в громадському місці. Конфліктних ситуацій вдалося уникнути.
Тричі охорона викликала поліцію через неправильно припарковані автомобілі. Номери машин не значилися в базі мешканців комплексу, тому зв'язатися з власниками можна було тільки за допомогою поліцейських.
Новини
✅Друзі, восени ми розпочали зміни в системі обслуговування ЖК «Комфорт Таун»

до команди приєднався новий управляючий, ми переглянули підходи до прибирання та технічного обслуговування, оновили обладнання та технічні засоби. І цей процес триває.
Зараз нам важливо зрозуміти, чи ці зміни дійсно працюють. Чи це відчувають наші мешканці? Чи рухаємось в правильному напрямку?
✅Тому ми підготували невеличке опитування і будемо вдячні, якщо знайдете кілька хвилин, щоб поділитися своєю думкою.
📌 Пройти опитування можна за посиланням