Інформаційні листи в ліфтах

Ліфти, встановлені в будинках ЖК «Комфорт Таун», обслуговує компанія «Мастерліфт».
У кабінах розклеєні правила користування ліфтами, а також вказані номери диспетчера і аварійної служби компанії. Ця інформація допоможе уникнути неправильної експлуатації ліфта, його поломки і дозволить швидко отримати допомогу в разі зупинки кабіни або некоректної роботи ліфта. На жаль, інформаційні листи часто зривають, іноді вписують недостовірну інформацію. «Мастерліфт» періодично оновлює інформаційні листи, проте в деяких ліфтах їх все-одно зривають. Тому керуюча компанія «Комфорт-Таун» звертається до мешканців з проханням провести роз'яснювальні бесіди з дітьми про важливість дотримання правил поведінки в ліфті і необхідності обережного поводження з листівками. А також проінформувати будівельні бригади, найняті для проведення ремонтів, про неприпустимість розміщення реклами як безпосередньо на інструкції про користування ліфтом, так і на стінках кабіни.
Нагадуємо номери телефонів, за якими можна зв'язатися з фахівцями «Мастерліфта» в разі поломки.
Диспетчерська служба: (044) 229 88 32
Аварійна служба: (044) 229 88 04
Новини
✅Друзі, восени ми розпочали зміни в системі обслуговування ЖК «Комфорт Таун»

до команди приєднався новий управляючий, ми переглянули підходи до прибирання та технічного обслуговування, оновили обладнання та технічні засоби. І цей процес триває.
Зараз нам важливо зрозуміти, чи ці зміни дійсно працюють. Чи це відчувають наші мешканці? Чи рухаємось в правильному напрямку?
✅Тому ми підготували невеличке опитування і будемо вдячні, якщо знайдете кілька хвилин, щоб поділитися своєю думкою.
📌 Пройти опитування можна за посиланням