Інструкція з бронювання спортивних майданчиків

1. Список спортивних майданчиків.

На території комплексу є кілька закритих спортивних майданчиків, на які може знадобитися бронь.

2. Доступ до запису та оповіщення.

Після авторизації (як власника, так і орендаря) в меню відображається розділ Спорт.

 

Оберіть зі спадаючого списку потрібну спортивний майданчик, виберіть дату бронювання.

Щоб отримувати повідомлення про створені ігри або оповіщення про те, що звільнилася бронь в черзі, в розділі Мій аккаунт необхідно вибрати ті активності, які вас цікавлять.

 

3. Створення броні.

Час бронювання для 1 гри:

Тенісний корт - 1 година

Футбольне поле - 2 години

Баскетбольне поле - 1,5 години

Волейбольне поле - 2 години

Настільний теніс - 1 година.

Бронь на спортивний майданчик відкривається за 3 дні до дати гри і активна до поточного моменту. Час відкриття броні 21.00

В 1 день можна зробити 1 бронь на конкретний спортивний майданчик. Час гри змінювати не можна, він за замовчуванням враховується системою.

У розділі Бронювання відображаються всі створені гри. Щоб створити бронь певного майданчика, необхідно натиснути Додати і вибрати потрібний майданчик і активність.

 

Після цього, натиснути зелену кнопку Додати і перейти до вибору часу гри.

 

Після вибору дати відображається зайнятий і вільний час.

 

Зберігайте ваш запис, тоді бронь буде оформлена.

4. Відображення чинного бронювання, скарги та бани.

Після того, як бронь зроблена, в розділі Спорт, в загальному списку ігор навпроти створеної вами броні буде відображатися кнопка Відмовитися

 

Якщо спортмайданчиком не скористалися, а бронь не скасували, інші користувачі можуть подати скаргу, натиснувши в розділі Бронювання на кнопку Скарга навпроти потрібного запису.

 

Бан формується при надходженні 2 і більше скарг на жителя, який забронював спортивний майданчик і не використовував бронь. Бан означає неможливість здійснення наступного бронювання протягом 7 днів.

Підтвердження скарги - це фотофіксація. Без фото скарга не оформиться.

 

Надіслати скаргу можливо не відразу з початку броні, а через 10 хвилин. Наприклад, заброньований час гри 13.00-14.00, а скаргу можна залишити з 13.10.

Кожен користувач в своєму особистому кабінеті в розділі Скарги та Бан може бачити подані на нього скарги і наявність бана. 

У разі виникнення питань щодо користування особистим кабінетом звертайтеся до служби технічної підтримки: support@comfort-town.com.ua 

 

Новини

У ЖК "Комфорт Таун" вперше відбувся тенісний турнір
У ЖК "Комфорт Таун" вперше відбувся тенісний турнір

В минулі вихідні серед мешканців комплексу відбулись змагання з тенісу. 

Керуюча компанія “Комфорт-Таун” разом із ТОВ Євро-Реконструкція впроваджують новий сервіс для своїх клієнтів
Керуюча компанія “Комфорт-Таун” разом із ТОВ Євро-Реконструкція впроваджують новий сервіс для своїх клієнтів

ТОВ "Євро-Реконструкція" впроваджує нову стратегію роботи, метою якої є покращення комунікації зі споживачами та підвищення якості послуг гарячого водопостачання та тепла.

Завантажте наш додаток